Clooney-hasonmás miatt perel a Nespresso

A cég a hirdetés eltávolítását kéri és 50 ezer dollár kártérítést követel a kis izraeli riválisától.

MTI
2016. 01. 22. 15:19
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az izraeli reklámklip elején felirat figyelmezteti a nézőket, hogy nem magával George Clooney-val fognak találkozni a képernyőn. A klipben egy a hollywoodi filmcsillagra rendkívüli módon hasonlító szereplőt a konkurens termék előnyeire figyelmezteti egy másik színész.

Pénteki izraeli sajtójelentések szerint a svájci Nestlé élelmiszeripari csoporthoz tartozó Nespresso a hirdetés eltávolítását kéri és „a fogyasztók megtévesztése” miatt 50 ezer dollár (mintegy 10 millió forint) kártérítést követel a bíróságon kis izraeli riválisától.

Az izraeli cég azzal védekezik, hogy termékük lazább stílusának hangsúlyozására alkalmazták reklámjukban a Clooney-hasonmást, mert a kötetlenebb kávézást kedvelőket tekintik célközönségüknek.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.