Figyelmezteti az utasait a Wizz Air légitársaság

A Wizz Air arra kéri az utasokat, hogy repülőjegyeiket közvetlenül a légitársaság honlapján, vagy mobilalkalmazásán keresztül vásárolják meg.

Magyar Nemzet
2020. 08. 08. 19:30
null
Fotó: Reuters
Vélemény hírlevélJobban mondva- heti vélemény hírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz füzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Portfolio.hu a Budflyer elnevezésű Facebook-oldalról idézi a diszkont légitársaság üzenetét, amely úgy kezdődik: a Wizz Air számára továbbra is különösen fontos, hogy naprakész információkkal lássa el az utasait, a koronavírus-járvány terjedésének megakadályozása miatt bevezetett utazási korlátozások gyakori változása miatt azonban állandóan változnak a hírek.

A magyar érdekeltségű légitársaság aggódik, hogy nem éri el minden utasát, ha változnak a meghirdetett járatok
Fotó: MTI/Koszticsák Szilárd

Közvetlen informálódás

– A Wizz Air arra kéri az utasokat, hogy foglalásukhoz a légitársaság saját csatornáit válasszák, ahol megtalálják a legjobb ajánlatokat, árakat, valamint az utazás részleteivel kapcsolatos legfrissebb információkat. Az utasok a helyi utazási korlátozásokról, az utasok jogairól és a visszatérítés lehetőségeiről is tájékoztatást kapnak – hívják fel a figyelmet, hozzátéve, hogy a légitársaság nem tud kapcsolatba lépni azokkal az ügyfelekkel, akik a foglalásaikat utazási irodán keresztül intézik, mivel ezek az irodák saját hitelesítő adataikat használják a jegyek lefoglalására, és a légitársaságtól kapott értesítéseket ritkán továbbítják az utasoknak.

– Mindez azt eredményezi, hogy az ügyfelek fontos információkat nem kapnak meg járataik státuszáról – állapította meg a cég.

Törölt járat: automatizált visszafizetés

Jelezték azt is, hogy a Wizz Air automatizálta a törölt járatok viteldíjának visszatérítését, hogy meggyorsítsa a visszatérítés folyamatát. A légitársaság általi járattörlés esetén az utasok WIZZ-számláján a viteldíj 120 százalékát írják jóvá, ez a járat törlésétől számított 24 hónapig használható fel.

A pénzvisszatérítést választó utasok számára a Wizz Air a kérvény benyújtásától számított harminc napon belül jóváírja a törölt járat viteldíjának teljes összegét. Az utazási irodán keresztül foglaló utasok pedig az illetékes irodánál igényelhetik a visszatérítést. Ennek kapcsán megjegyzik: az utazási irodákon keresztüli foglalások drágábbak, mivel ezek a vállalatok jutalékot tesznek a repülőcég díjára.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.