A Portfolio.hu a Budflyer elnevezésű Facebook-oldalról idézi a diszkont légitársaság üzenetét, amely úgy kezdődik: a Wizz Air számára továbbra is különösen fontos, hogy naprakész információkkal lássa el az utasait, a koronavírus-járvány terjedésének megakadályozása miatt bevezetett utazási korlátozások gyakori változása miatt azonban állandóan változnak a hírek.

Fotó: MTI/Koszticsák Szilárd
Közvetlen informálódás
– A Wizz Air arra kéri az utasokat, hogy foglalásukhoz a légitársaság saját csatornáit válasszák, ahol megtalálják a legjobb ajánlatokat, árakat, valamint az utazás részleteivel kapcsolatos legfrissebb információkat. Az utasok a helyi utazási korlátozásokról, az utasok jogairól és a visszatérítés lehetőségeiről is tájékoztatást kapnak – hívják fel a figyelmet, hozzátéve, hogy a légitársaság nem tud kapcsolatba lépni azokkal az ügyfelekkel, akik a foglalásaikat utazási irodán keresztül intézik, mivel ezek az irodák saját hitelesítő adataikat használják a jegyek lefoglalására, és a légitársaságtól kapott értesítéseket ritkán továbbítják az utasoknak.
– Mindez azt eredményezi, hogy az ügyfelek fontos információkat nem kapnak meg járataik státuszáról – állapította meg a cég.
Törölt járat: automatizált visszafizetés
Jelezték azt is, hogy a Wizz Air automatizálta a törölt járatok viteldíjának visszatérítését, hogy meggyorsítsa a visszatérítés folyamatát. A légitársaság általi járattörlés esetén az utasok WIZZ-számláján a viteldíj 120 százalékát írják jóvá, ez a járat törlésétől számított 24 hónapig használható fel.
A pénzvisszatérítést választó utasok számára a Wizz Air a kérvény benyújtásától számított harminc napon belül jóváírja a törölt járat viteldíjának teljes összegét. Az utazási irodán keresztül foglaló utasok pedig az illetékes irodánál igényelhetik a visszatérítést. Ennek kapcsán megjegyzik: az utazási irodákon keresztüli foglalások drágábbak, mivel ezek a vállalatok jutalékot tesznek a repülőcég díjára.