Sikeres első félévről számolt be a 4iG annak köszönhetően, hogy az ICT szektor fejlődése a társaság stratégiai szegmenseiben töretlen maradt. A cégcsoport eredményeit többek között az új piaci (például ServiceNow, e-aláírás), valamint a távmunkához és digitális átálláshoz kapcsolódó (kiberbiztonság, távoli rendszerfelügyelet és elérés, szerviz) szolgáltatások mellett, a megrendelők megnövekedett hardver igénye is felfelé húzta. A társaság emellett bővíteni tudta a folyamatos megbízásokból származó szolgáltatási bevételeit – egy év alatt ez az arány 10-ről 16 százalékra növekedett – és jelentősen javult a tanácsadásból, egyéb termék vagy szolgáltatásból származó megbízások aránya is, amely 16 százalékról 36 százalékra emelkedett.
Januártól itt a munkáshitel, videóval mutatjuk az emberek véleményét
Az utca emberét kérdezték a hitelkonstrukcióról.