Vizsgálja a közös tulajdonú cég létrehozásának lehetőségét a Magyar Posta Zrt. és a Waberer’s-csoport, amely társaság az e-kereskedelemhez kapcsolódó teljes raktárlogisztikai folyamat kezelésével támogatná a webáruház-tulajdonosokat – közölték a társaságok a távirati irodával.
Eszerint a koronavírus-járvány miatt az online kiskereskedelem jelentős teret hódított, ezzel együtt az ügyfelek és vásárlók igényei is megnőttek.
A Magyar Posta Zrt. ügyfélbarát és a XXI. század követelményeinek megfelelő szolgáltatások biztosítására törekszik, ebben jelenthet előrelépést a közös vállalat létrehozása.
Kezdeti lépésként a Magyar Posta és a Waberer's Nyrt. szándéknyilatkozatot írt alá az úgynevezett fulfillment szolgáltatás kialakításáról, ami azt jelenti, hogy
a két társaság teljes körű logisztikai szolgáltatást lesz képes nyújtani a vásárlói megrendeléstől egészen a kézbesítésig.
A fejlesztés a jelenleginél hatékonyabb és versenyképesebb szolgáltatást tesz elérhetővé a webáruházügyfeleknek, miközben a vásárlók számára a kézbesítés még gyorsabbá és pontosabbá válhat.
– Az együttműködéssel a posta bővíti szolgáltatási köreit, támogatja e-kereskedelmi partnereit, és tovább erősíti a hazai piacon betöltött szerepét – fogalmazott a megállapodás kapcsán Schamschula György, a Magyar Posta Zrt. vezérigazgatója.
Mint jelezte,
a két cég tudása és tapasztalatai jól ötvözhetők, így a posta hozza az e-kereskedelmi logisztikai tudását, a Waberer’s pedig a raktárlogisztikát.
– A Waberer’s-csoport stratégiájában kiemelt helyet foglal el az e-kereskedelemben való közreműködés. A postával közös infrastruktúra és raktár kialakítása révén lehetőség nyílik arra, hogy a korábbinál versenyképesebb szolgáltatáscsomagot nyújtsunk ügyfeleiknek és meghatározó szereplők legyünk az online kiskereskedelmi piacon – közölte Barna Zsolt, a Waberer’s vezérigazgatója.
Hozzátette: céljuk a közös ügyfélkör kialakítása és bővítése.
Borítókép: Tovább fejlődhetnek a webkereskedelmi szolgáltatások hazánkban (Fotó: Kuklis István)