A helyzet kritikus: minden második szállásadó problémát tapasztal az oldal működésében már több mint egy hónapja, és az érintettek nyolcvan százalékának a mai napig nem utalta át a globális szálláshely-közvetítő oldal az elmúlt hetek szállásdíjait.
A válaszolók 34 százaléka azt jelezte, hogy a rendszer szerint nekik van tartozásuk az oldal felé.
Az MTÜ a sérelmet szenvedett szolgáltatók támogatására jogsegélyszolgálatot indít és egyeztetést kezdeményez az érintett hatóságokkal.
Az online szállásfoglaló platform pénzügyi rendszerének nyári karbantartására hivatkozva a Booking előzetesen közleményben tájékoztatta a szállásadó partnereit az utalások várható csúszásáról és a megszokott fizetési ütemezés július 27. utáni helyreállításáról. Bár azóta indultak a Booking.com részéről tranzakciók, a határidőt követően továbbra is akadozó ügyfélszolgálatról és késedelmes fizetési teljesítésről számolnak be a szállásadók.