Megszületett a megállapodás a jövő évi minimálbérről

Itt állíthatja be, hogy a Google keresőben elsők között legyen a Magyar Nemzet

Megállapodtak egymással a munkaadói és munkavállalói érdekképviseletek, így eldőlt, hogy mennyivel emelkednek a legkisebb keresetek. A minimálbér tizenöt százalékkal, 266800 forintra, a garantált bérminimum pedig tíz százalékkal, 326 ezer forintra növekedhet. Kedvező, hogy ezúttal a szokásosnál korábban, már az idei év decemberében hatályba léphet a változás. A gazdaságfejlesztési miniszter üdvözölte az egyezséget, egyúttal jelezte: a kormány mielőbb megtárgyalja a javaslatokat és megalkotja a szükséges jogszabályokat.

2023. 11. 16. 12:30

Borítókép: Illusztráció (Fotó: Shutterstock)

 

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.