A banda spanyol, román és magyar állampolgárokból állt, s Európa több országában, így Ausztriában, Franciaországban, Németországban Olaszországban és Svájcban is működött. Spanyolországban a közlekedésfelügyelet és állami műhelyek egyes dolgozói is a kezükre játszottak: rendszámot és forgalmi engedélyt adtak ki, noha tudták, hogy a gépkocsikat lopták.
A zsákmány jórészt 50 ezer eurónál is drágább, lehetőleg új járművekből állt, amelyeket elloptak, majd Spanyolországban értékesítettek. A klienseket megtévesztették az autók „előéletéről” szóló hivatalos papírokkal is, amelyeket a korrupt hivatalnokoktól szereztek be.
A rendőrség több mint harminc embert letartóztatott és sikerült visszaszereznie 25 gépkocsit. A jelentés nem szól arról, mennyi lopott autó ment át a banda kezei között.

Elképesztő, mit mondott a tárgyalásán a karateedző, aki felrúgott egy fiút a szolnoki kalandparkban