A Demokratikus Kezdeményezések nevű alapítvány és az Egyenlő Esélyek Bizottsága elnevezésű szervezetek által közösen készített közvélemény-kutatás szerint Ukrajnában az emberek túlnyomó része – a lakosság 46 százaléka – a tévécsatornákon keresztül szerez információkat a parlamenti választási kampányról. A nyomtatott sajtóból a lakosság 23 százaléka, az internetes oldalakról 8 százalékuk, közösségi oldalakról pedig 4 százalékuk tájékozódik.
Olekszandr Csekmisev, a Egyenlő Esélyek Bizottságának elnöke szerint önmagában az, hogy a Régiók Pártja ilyen hatalmas fölényt mutat a tévészereplésben, jelzi, hogy a mostani választási kampány (október 28-án tartják a voksolást) messze elmarad az európai normáktól. „A Régiók Pártja gyakorlatilag nem is folytat kampányt, megteszi ezt helyette az államfő, a miniszterelnök, a helyi adminisztrációk és önkormányzatok vezetői” – fűzte hozzá a Korreszpondent ukrán hírportál szerint Csekmisev.
A választási kampánnyal kapcsolatos tájékozódást vizsgáló felmérést, amelynek során kétezer embert kérdeztek meg, augusztus 10. és szeptember 15. között végezték.
Ukrán módi: az elnök kilencszer annyit kap a tévében, mint a többiek
Kilencszer annyi időben tesznek említést az ukrán tévéműsorokban a Viktor Janukovics elnök mögött álló Régiók Pártjáról, mint az összes többi politikai erőről együttvéve.
2012. 09. 22. 0:23
Komment
Összesen 0 komment
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!
- Iratkozzon fel hírlevelünkre
- Csatlakozzon hozzánk Facebookon és Twitteren
- Kövesse csatornáinkat Instagrammon, Videán, YouTube-on és RSS-en
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!