Horváth Gergely lett az Európai Turisztikai Bizottság alelnöke

Horváth Gergely, a Magyar Turizmus (MT) Zrt. turisztikai vezérigazgató-helyettese az Európai Turisztikai Bizottság alelnöke lett – jelentette be az MT Zrt.

NT
2013. 04. 12. 16:23
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A társaság pénteki közleményében ismerteti: csütörtökön Dublinban tartotta 84. közgyűlését a 33 európai ország nemzeti turisztikai hivatalait tömörítő Európai Turisztikai Bizottság (European Travel Commission, ETC). Az ETC fő célja Európa mint turisztikai desztináció promóciója a tengerentúli küldőpiacokon. A közgyűlés fő napirendi pontja a szervezet elnökének és alelnökeinek újraválasztása volt.

A következő három évre az ETC új elnökének Manuel Butlert, a spanyol turisztikai marketingszervezet (Tourspain) vezérigazgatóját választották. A szervezet másik alelnöke Marios Hannides, a ciprusi turisztikai szervezet vezetője lett.

A magyar alelnök új alapokra kívánja helyezni a szervezet működését: nyitást tervez az új kutatási technológiák, kommunikációs eszközök felé, és a bizottság lobbierejének növelésére törekszik. Az új alelnök szándékai szerint a kontinensnek egységes márkaként kell szerepelnie a megcélzott tengerentúli küldőpiacok (elsősorban Kanada, az USA, Kína és Brazília) fogyasztóinak tudatában.

A megvalósítani kívánt „Think Europe!” szlogent viselő stratégiája keretében Horváth Gergely a belső és a külső kommunikáció megújítása mellett nemcsak a tagországokat kívánja a nemzetközi szervezet tevékenységébe a lehető legnagyobb mértékben bevonni, hanem új országokat is meg kíván szólítani és integrálni annak érdekében, hogy a lehető leghatékonyabban aknázhassák ki Európa turisztikai és kulturális sokszínűségét.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.