A közösségi médiában a Forma–1 volt a legtöbbet növekvő sportmárka tavaly. A Forma–1 amerikai tulajdonosa, a Liberty Media – korábbi ígéretét beváltva – rögtön az első évében nagy hangsúlyt fektetett a közösségi médiára, eltérően a korábbi tulajdonostól, Bernie Ecclestone-tól. A Liberty Media adatai szerint ennek eredményeként 11,9 millió követőjük lett a Facebook-, Twitter-, Instagram- és YouTube-oldalaikon, ami 54,9 százalékos növekedést jelent 2016-hoz képest.
Nőtt a versenysorozat televíziós nézettsége is, a húsz legnagyobb F1-es piacon 1,4 milliárd néző látta a Forma–1-es versenyhétvégék műsorait, ami 6,2 százalékkal több, mint volt egy évvel korábban.
A húsz futamot – élőben vagy felvételről – körülbelül 603 millióan látták. Az adat úgy is egy százalékkal nőtt 2016-hoz képest, hogy tavaly eggyel kevesebb versenyt rendeztek.