A közösségi médiában tavaly a Forma–1 volt a legmenőbb

A legtöbbet növekvő sportmárkává fejlődtek.

MTI
2018. 01. 05. 14:50
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A közösségi médiában a Forma–1 volt a legtöbbet növekvő sportmárka tavaly. A Forma–1 amerikai tulajdonosa, a Liberty Media – korábbi ígéretét beváltva – rögtön az első évében nagy hangsúlyt fektetett a közösségi médiára, eltérően a korábbi tulajdonostól, Bernie Ecclestone-tól. A Liberty Media adatai szerint ennek eredményeként 11,9 millió követőjük lett a Facebook-, Twitter-, Instagram- és YouTube-oldalaikon, ami 54,9 százalékos növekedést jelent 2016-hoz képest.

Nőtt a versenysorozat televíziós nézettsége is, a húsz legnagyobb F1-es piacon 1,4 milliárd néző látta a Forma–1-es versenyhétvégék műsorait, ami 6,2 százalékkal több, mint volt egy évvel korábban.

A húsz futamot – élőben vagy felvételről – körülbelül 603 millióan látták. Az adat úgy is egy százalékkal nőtt 2016-hoz képest, hogy tavaly eggyel kevesebb versenyt rendeztek.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.