Átmenetileg nem fogad ügyfeleket a Fővárosi Közterület-fenntartó több irodája

Forrás: MTI2020. 03. 13. 18:47
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A koronavírus-helyzet miatt jövő hétfőtől átmentileg szünetelteti a II. kerületi, Fő utcai ügyfélszolgálati iroda és a XI. kerületi Barázda utcai ügyfélpult működtetését a Fővárosi Közterület-fenntartó (FKF) Nonprofit Zrt. – közölte a társaság pénteken az MTI-vel.

A közlemény szerint az Ecseri úti Központi Ügyfélszolgálati Iroda (1098 Budapest, Ecseri út 8-12.) továbbra is a megszokott munkarendben áll az ügyfelek rendelkezésére, azonban arra kérnek mindenkit, hogy lázas, beteg állapotban személyes ügyintézés helyett, a szolgáltatásaikkal kapcsolatos kérdés, bejelentés esetén ingyenesen hívható telefonos ügyfélszolgálatukat (06 80 353 353) keressék, vagy írjanak az [email protected] e-mail-címre.

Egyúttal kérik az ügyfeleket, hogy ügyintézésre elsődlegesen az online ügyfélszolgálatot használják, amelynek az elérhetősége: https://www.fkf.hu/online-ugyintezes.

Az intézkedés visszavonásig érvényes – áll az FKF közleményében.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.