Óriási bukás a Disney animációs filmje, amely LMBTQ-propagandát tartalmaz

A jelek szerint a kisgyermekes családok elutasítják az LMBTQ-propagandával teletűzdelt animációs filmeket, ezért nem hajlandók megnézni a moziban sem ezeket a meséket – írja a V4NA nemzetközi hírügynökség.

Forrás: V4NA HÍRÜGYNÖKSÉG2022. 07. 05. 15:24
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Egyértelmű üzenetet küldenek az amerikai gyermekes családok az LMBTQ-ideológiát erőltető filmstúdióknak. Nemrég mutatták be a Toy Story animációs film előzménytörténetét, amely az egyik főszereplő, Buzz Lightyear életét mutatja be. A Lightyear hatalmas bukás volt a mozipénztáraknál. A mintegy kétszázmillió dolláros költségvetésből készített animációs film bevétele három hét alatt alig tudott százmillió dollár fölé kúszni. Nem csoda, hiszen már a premier előtt kiderült, hogy 

az ikonikussá vált Toy Story univerzum is az LMBTQ-propaganda áldozatává vált. 

A mesében ugyanis feltűnik egy leszbikus párkapcsolat is, amelynek a történet szempontjából semmi jelentősége nincs, az emberek emiatt természetes módon úgy érzik, hogy rájuk erőltetik ezt az ideológiát. Ráadásul a szülőknek azt is el kellene magyarázniuk a gyerekeknek, hogy a két nő házasságában hogyan fordulhat elő az, hogy egyikük terhes lesz a film közben.

Senkit nem érdekel, hogy a filmek homoszexuálisoknak készülnek-e. A filmeket mindenkinek kellene készíteni. Ezek a cuccok soha nem lesznek általánosított dolgok, mert az emberek kilencven százaléka kényelmetlenül érzi magát, ha ilyet kell néznie a mozivásznon. Nem azért megyünk moziba, hogy kényelmetlenül érezzük magunkat. És az is biztos, hogy nem azért megyünk moziba, hogy az emberi szexualitást kelljen elmagyaráznunk a gyerekeinknek, mielőtt még készen állnának rá

– vélekedik John Nolte újságíró, aki felidézte, hogy három évvel ezelőtt – amikor még nem volt divat az LMBTQ-propaganda – a Toy Story negyedik része csak a nyitónapon 121 millió dolláros bevételt produkált a mozikban.

Amíg a Lightyear már a premier előtti napokban bukásra lett ítélve, addig a Gru című meséből ismert minionok előzménysztoriját bemutató animációs film az előrejelzések szerint három nap alatt jóval több bevételt hoz, mint a Disney produkciója három hét alatt. Óriási különbség a két alkotás között, hogy a Minionok történetében nincs LMBTQ-propaganda, mert alapvetően gyermekeknek és gyermekes családoknak készül.

Nem ez az első bukása a Disney-nek az utóbbi hónapokban, 

a gigavállalat folyamatosan veszít a részvények értékéből, mióta a floridai gyermekvédelmi törvény ellen uszít és háborúzik. 

A Disney úgy gondolja, hogy minél korábban el kell kezdeni a gyerekek érzékenyítését. Ennek érdekében egyébként egy külön munkacsoportot is létrehoztak, amely azért felel majd, hogy minél több LMBTQ-karakter jelenjen meg a mesékben. A szülők erre válaszul bojkottálni kezdték a Disney termékeit: 

nemcsak a moziba nem mennek el, de a különböző relikviákat sem veszik meg a gyerekeknek, és az otthoni streaming szolgáltatásokat is lemondták.

Borítókép: Képernyőkép (Forrás: YouTube)

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.