időjárás 26°C Ilona 2022. augusztus 18.
logo

Csúcson a magyar gazdaság: meglepte az elemzőket a 6,5 százalékos GDP-növekedés

Óriási bukás a Disney animációs filmje, amely LMBTQ-propagandát tartalmaz

Forrás: V4NA HÍRÜGYNÖKSÉG
2022.07.05. 15:24 2022.07.05. 19:49
Óriási bukás a Disney animációs filmje, amely LMBTQ-propagandát tartalmaz

A jelek szerint a kisgyermekes családok elutasítják az LMBTQ-propagandával teletűzdelt animációs filmeket, ezért nem hajlandók megnézni a moziban sem ezeket a meséket – írja a V4NA nemzetközi hírügynökség.

Egyértelmű üzenetet küldenek az amerikai gyermekes családok az LMBTQ-ideológiát erőltető filmstúdióknak. Nemrég mutatták be a Toy Story animációs film előzménytörténetét, amely az egyik főszereplő, Buzz Lightyear életét mutatja be. A Lightyear hatalmas bukás volt a mozipénztáraknál. A mintegy kétszázmillió dolláros költségvetésből készített animációs film bevétele három hét alatt alig tudott százmillió dollár fölé kúszni. Nem csoda, hiszen már a premier előtt kiderült, hogy 

az ikonikussá vált Toy Story univerzum is az LMBTQ-propaganda áldozatává vált. 

A mesében ugyanis feltűnik egy leszbikus párkapcsolat is, amelynek a történet szempontjából semmi jelentősége nincs, az emberek emiatt természetes módon úgy érzik, hogy rájuk erőltetik ezt az ideológiát. Ráadásul a szülőknek azt is el kellene magyarázniuk a gyerekeknek, hogy a két nő házasságában hogyan fordulhat elő az, hogy egyikük terhes lesz a film közben.

Senkit nem érdekel, hogy a filmek homoszexuálisoknak készülnek-e. A filmeket mindenkinek kellene készíteni. Ezek a cuccok soha nem lesznek általánosított dolgok, mert az emberek kilencven százaléka kényelmetlenül érzi magát, ha ilyet kell néznie a mozivásznon. Nem azért megyünk moziba, hogy kényelmetlenül érezzük magunkat. És az is biztos, hogy nem azért megyünk moziba, hogy az emberi szexualitást kelljen elmagyaráznunk a gyerekeinknek, mielőtt még készen állnának rá

– vélekedik John Nolte újságíró, aki felidézte, hogy három évvel ezelőtt – amikor még nem volt divat az LMBTQ-propaganda – a Toy Story negyedik része csak a nyitónapon 121 millió dolláros bevételt produkált a mozikban.

Amíg a Lightyear már a premier előtti napokban bukásra lett ítélve, addig a Gru című meséből ismert minionok előzménysztoriját bemutató animációs film az előrejelzések szerint három nap alatt jóval több bevételt hoz, mint a Disney produkciója három hét alatt. Óriási különbség a két alkotás között, hogy a Minionok történetében nincs LMBTQ-propaganda, mert alapvetően gyermekeknek és gyermekes családoknak készül.

Nem ez az első bukása a Disney-nek az utóbbi hónapokban, 

a gigavállalat folyamatosan veszít a részvények értékéből, mióta a floridai gyermekvédelmi törvény ellen uszít és háborúzik. 

A Disney úgy gondolja, hogy minél korábban el kell kezdeni a gyerekek érzékenyítését. Ennek érdekében egyébként egy külön munkacsoportot is létrehoztak, amely azért felel majd, hogy minél több LMBTQ-karakter jelenjen meg a mesékben. A szülők erre válaszul bojkottálni kezdték a Disney termékeit: 

nemcsak a moziba nem mennek el, de a különböző relikviákat sem veszik meg a gyerekeknek, és az otthoni streaming szolgáltatásokat is lemondták.

Borítókép: Képernyőkép (Forrás: YouTube)

Hírlevél feliratkozás
Nem akar lemaradni a Magyar Nemzet cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi naponta elküldjük Önnek legjobb írásainkat.