Egyértelmű üzenetet küldenek az amerikai gyermekes családok az LMBTQ-ideológiát erőltető filmstúdióknak. Nemrég mutatták be a Toy Story animációs film előzménytörténetét, amely az egyik főszereplő, Buzz Lightyear életét mutatja be. A Lightyear hatalmas bukás volt a mozipénztáraknál. A mintegy kétszázmillió dolláros költségvetésből készített animációs film bevétele három hét alatt alig tudott százmillió dollár fölé kúszni. Nem csoda, hiszen már a premier előtt kiderült, hogy
az ikonikussá vált Toy Story univerzum is az LMBTQ-propaganda áldozatává vált.
A mesében ugyanis feltűnik egy leszbikus párkapcsolat is, amelynek a történet szempontjából semmi jelentősége nincs, az emberek emiatt természetes módon úgy érzik, hogy rájuk erőltetik ezt az ideológiát. Ráadásul a szülőknek azt is el kellene magyarázniuk a gyerekeknek, hogy a két nő házasságában hogyan fordulhat elő az, hogy egyikük terhes lesz a film közben.