Csetvei Krisztina 2011-es királyleánykáján a mosási útmutatót tartalmazó ruhacímkéhez hasonlatos anyagdarab díszeleg a jövőben Bogányi Gergely jóvoltából. A Cégér – A jó bornak tervezz címkét pályázat nyertesének járó elismerést szombat este az Erzsébet téri Akvárium Klubban Navracsics Tibor miniszterelnök-helyettes, közigazgatási és igazságügyi miniszter adta át. Ezzel egy időben megnyílt a tíz pályamunkát bemutató tárlat is, amelyet november 8-ig láthatja itt a közönség. A kiállítás később átköltözik a Millenárison megrendezendő Art Marketre, majd jövő év elején a római, berlini és párizsi magyar intézetekben lesz látható.
A zsűri – Ács Zoltán, a Design Terminál kreatívigazgatója, Auth Attila és Lelkes László tervezőgrafikusok, a Magyar Képzőművészeti Egyetem (MKE) adjunktusai, Balla Dóra tervezőgrafikus, a MOME egyetemi adjunktusa, Benkő Zoltán gasztronómiai szakértő, Fabricius Gábor, a Hello Republic kreatív igazgatója, ifj. Figula Mihály borász, Ipacs Géza grafikus, Németh Ágnes, a VinCe Magazin főszerkesztője, Rókusfalvy Pál borász, az etyeki Kezes-lábos fesztivál szervezője, Tálos Attila, a Bortársaság tulajdonosa és ügyvezető igazgatója, valamint Tiffán Zsolt – döntése értelmében az egymillió forint jutalommal járó első helyezést Bogányi Gergely érdemelte ki a fiatal móri borász, Csetvei Krisztina 2011-es királyleánykájához készített címketervével. A második helyet és a vele járó háromszázezer forintot a Hidden Characters (Nagy Dániel és Orbán Péter) nyerte el az etyeki Hernyák Tomi 2011-es pinot noirjához tervezett címkéjével.
November 6-a éjfélig a Cégér a jó bornak! Facebook-oldalán még lehet szavazni a közönség által legjobbnak ítélt címketervre. A szerencsés grafikus 250 000 forintot nyerhet a közönségkedvenc munkával.