Justin Timberlake új albuma majdnem egymilliós eladást produkált az első héten

Justin Timberlake amerikai énekes új albumából majdnem egymillió példányt kapkodtak szét a rajongók a korong megjelenését követő első héten.

Grund
2013. 03. 27. 20:04
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Nielsen SoundScan piackutató cég szerint az énekes harmadik, The 20/20 Experience címet viselő stúdióalbumából 968 ezer példány fogyott. A cég 22 éves történetében ez a 19. album, amely több mint 900 ezres eladást produkált a megjelenését követő első héten. Timberlake 2006 óta most először rukkolt elő új koronggal: a hét évvel ezelőtt piacra dobott FutureSex/LoveSounds című album többszörös platinalemez lett, és Grammy-díjat is nyert.

Tom Corson, az énekes új albumát kiadó RCA Records elnöke szerint a számok őket is meglepték, előzetesen 500-600 ezres eladásra számítottak.

A 31 esztendős előadó kifinomult stratégiát választott visszatérő albumának beharangozásához: fellépett a Grammy-gálán, házigazda volt és színpadra is lépett a Saturday Night Live című televíziós műsorban, sőt egy egész hétre „beköltözött” a Late Night with Jimmy Fallon című televíziós beszélgetős műsorba. Elkészítette az album különleges változatát, és már a megjelenés előtti héten elérhetővé tette az új hanganyagot az iTunes netes zeneboltban. A The 20/20 Experience című korongon r’n’b-, soul-, pop- és futurisztikus dallamok sorakoznak. Összesen tíz szám került az albumra, átlagos hosszuk hét perc.

Corson szerint a mostani siker hatására valószínűleg még nagyobb várakozás fogja övezni Timberlake következő albumát, amely az énekes ígérete szerint még idén a boltok polcaira kerül.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.