A Nielsen SoundScan piackutató cég szerint az énekes harmadik, The 20/20 Experience címet viselő stúdióalbumából 968 ezer példány fogyott. A cég 22 éves történetében ez a 19. album, amely több mint 900 ezres eladást produkált a megjelenését követő első héten. Timberlake 2006 óta most először rukkolt elő új koronggal: a hét évvel ezelőtt piacra dobott FutureSex/LoveSounds című album többszörös platinalemez lett, és Grammy-díjat is nyert.
Tom Corson, az énekes új albumát kiadó RCA Records elnöke szerint a számok őket is meglepték, előzetesen 500-600 ezres eladásra számítottak.
A 31 esztendős előadó kifinomult stratégiát választott visszatérő albumának beharangozásához: fellépett a Grammy-gálán, házigazda volt és színpadra is lépett a Saturday Night Live című televíziós műsorban, sőt egy egész hétre „beköltözött” a Late Night with Jimmy Fallon című televíziós beszélgetős műsorba. Elkészítette az album különleges változatát, és már a megjelenés előtti héten elérhetővé tette az új hanganyagot az iTunes netes zeneboltban. A The 20/20 Experience című korongon r’n’b-, soul-, pop- és futurisztikus dallamok sorakoznak. Összesen tíz szám került az albumra, átlagos hosszuk hét perc.
Corson szerint a mostani siker hatására valószínűleg még nagyobb várakozás fogja övezni Timberlake következő albumát, amely az énekes ígérete szerint még idén a boltok polcaira kerül.