A kreatívszektor értékmenedzsmentjével foglalkozó Super Channel Highlights of Hungary néven indította el legújabb projektjét. A csapat tizenegy szakmai kurátort kért fel, hogy állítsák össze saját top ötös listájukat, a közönség ezekből választhatja ki a legsikeresebbnek gondolt alkotót, tervezőcsapatot és kreatívprojektet. Az előválogatók között volt Osvárt Judit, a Budapest Design Hét projektvezetője, José Simon grafikus, Oltai Kata kurátor, Lobenwein Norbert fesztiváligazgató, Lugosi Nóra marketingmenedzser és Böszörményi Nagy Gergely, a Design Terminál stratégiai igazgatója.
A kategóriák nélküli listán 2013 kiemelkedő teljesítményei közé választották első körben például a Nanushka márkát, a Hello Wood csapatát, a Bridge Budapest kezdeményezést, az ősszel piacra dobott MER márkát, amely puritán tárgyaival új értelmet ad a háztartásoknak. Szavazni lehet még például a Modem Halálos természet című kiállítására, a városismereti túrákat szervező Hosszúlépés. Járunk? csapatára, de olyan gegre is, mint a Van Damme-féle Volvo-reklámra válaszoló Chuck Norris-videó.
A Highlights of Hungary kezdeményezéssel olyan sorozatot szeretne megteremteni Turcsányi Szabina és Remete Tibor, amely szakmai alapokat, kurátori szemléletet alapul véve, de kategóriák nélkül, a nagyközönséget is bevonva ad színes képet a hazai kreatívszektor sikereiről.
Voksolni itt lehet. A szavazatok véglegesítése, összegzése után áll össze 2013 magyar kreatívtoplistája.