A Median közvélemény-kutatásában – amely csaknem négyezer személy megkérdezésével, két hullámban, 2011 tavaszától a tavalyi év végéig készült – részt vevőknek a következő kérdésre kellett választ adniuk: „Melyik televíziónak van a legobjektívabb híradása ön szerint?”
A tavalyi év végén a válaszadók legnagyobb része a Markíza kereskedelmi televízió híradását (30,7 százalék) tartotta a leginkább objektívnek. A második helyet a felmérésben részt vevők 18,8 százalékával a JOJ televízió foglalta el. 14,3 százalékkal a harmadik helyre került híradásának objektivitása terén a TA3 szlovák hírtelevízió. A nagy országos televíziók közül a leggyengébben az STV szlovák közszolgálati televízió híradását szerepeltették a válaszadók, 12,3 százalékkal. A megkérdezettek közel 20 százaléka egy televíziós csatornát sem jelölt meg, több mint 5 százalékuk pedig nem a 4 említett csatorna híradását választotta.
Megfordult a trend
A közvélemény- és piackutató ügynökség korábbi adatainak összehasonlításából kitűnik, hogy 2009-től (19,7 százalék) szinte folyamatosan csökkent azoknak a száma, akik a szlovák közszolgálati televízió híradását értékelték a leginkább objektívnek. Hasonló trendet tudhat a magáénak a TA3 hírtelevízió is, amelynek híradását 2009-ben még 16,5 százaléknyian tartották a legobjektívabbnek. A másik oldalon nőtt azoknak a száma, akik a Markíza és a JOJ televízió híradását tartják a leginkább objektívnek. Ezt bizonyítja az is, hogy 2009-ben még csak 26,4 százaléknyian vélekedtek így a Markízáról és 14,9 százaléknyian a JOJ televízióról.
2007 óta csaknem az összes szlovák televíziós csatorna fő hírműsorának nézettsége csökken – adta hírül a
Pravda szlovák független napilap csütörtökön. A legnagyobb veszteséget a Markíza könyvelte el, a 2007-es 1,1 millió néző helyett 2011 végén már csak 800 ezren nézték a fő hírműsorát. Jelentős nézőszámveszteség érte a szlovák közszolgálati televíziót is, az STV híradóját kevesebb mint 200 ezren követik a legutóbbi felmérések szerint, miközben 2007-ben még közel 350 ezren nézték. Fő hírműsora nézőinek számát egyedül a JOJ televízió tudta növelni az elmúlt években, miután hosszú távon 550 ezres nézettségét sikerült a jelenlegi 750 ezerre növelnie.

"A hétszentségit neki!" – Kocsis Máté nem hagyta szó nélkül Tseber Roland fenyegetőzését