A felmérésben 52 televízió és 4 rádióállomás vett részt, a televíziók száma héttel több a 2010. évinél, míg a rádiók száma eggyel kevesebb. A reklámbevételi adatokat a részvevők szolgáltatták, az egyedi számokat az összegzés után megsemmisítették – közölte Málnay B. Levente, a tájékoztatót szervező Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesületének elnöke.
Tovább csökkent az elektronikus média reklámbevétele
A televíziós reklámbevételek tavaly 6 százalékkal 54,9 milliárd forintra csökkentek.
2012. 03. 01. 9:51
Komment
Összesen 0 komment
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!
- Iratkozzon fel hírlevelünkre
- Csatlakozzon hozzánk Facebookon és Twitteren
- Kövesse csatornáinkat Instagrammon, Videán, YouTube-on és RSS-en
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!