A dokumentumot hétfőn írta alá a sajtó jelenlétében Szalai Annamária, az NMHH elnöke és Pintér István, az NFH főigazgatója Budapesten. Szalai Annamária hangsúlyozta: a két hatóság között korábban is volt együttműködés, a most aláírt megállapodás tartalmát a megváltozott feladat- és hatáskörhöz igazították annak érdekében, hogy gyorsabban jussanak megoldáshoz, jogorvoslathoz a panaszosok, valamint hogy kiszűrjék a kettősséget.
Pintér István főigazgató kiemelte: az NFH-hoz tavaly mintegy 90 ezer panasz érkezett különböző területekről, ezek 7-8 százaléka az elektronikus hírközlés témáját érintette, többi között a szolgáltató nem megfelelően tájékoztatja az ügyfelet a panaszkezelés feltételeiről, az ügyfélszolgálatról. A főigazgató hozzátette: az együttműködés során is érvényesítik a hatóságnál bevált preventív módszert, hogy a fogyasztó elkerülje a vitás helyzeteket.
Megállapodást kötött a hírközlési hatóság
A fogyasztók hatékonyabb védelme érdekében együttműködési megállapodást kötött a hírközlési hatóság, valamint a fogyasztóvédelmi hatóság.
2012. 06. 04. 12:04
Komment
Összesen 0 komment
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!
- Iratkozzon fel hírlevelünkre
- Csatlakozzon hozzánk Facebookon és Twitteren
- Kövesse csatornáinkat Instagrammon, Videán, YouTube-on és RSS-en
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!