Megállapodást kötött a hírközlési hatóság

A fogyasztók hatékonyabb védelme érdekében együttműködési megállapodást kötött a hírközlési hatóság, valamint a fogyasztóvédelmi hatóság.

LM
2012. 06. 04. 12:04
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A dokumentumot hétfőn írta alá a sajtó jelenlétében Szalai Annamária, az NMHH elnöke és Pintér István, az NFH főigazgatója Budapesten. Szalai Annamária hangsúlyozta: a két hatóság között korábban is volt együttműködés, a most aláírt megállapodás tartalmát a megváltozott feladat- és hatáskörhöz igazították annak érdekében, hogy gyorsabban jussanak megoldáshoz, jogorvoslathoz a panaszosok, valamint hogy kiszűrjék a kettősséget.

Pintér István főigazgató kiemelte: az NFH-hoz tavaly mintegy 90 ezer panasz érkezett különböző területekről, ezek 7-8 százaléka az elektronikus hírközlés témáját érintette, többi között a szolgáltató nem megfelelően tájékoztatja az ügyfelet a panaszkezelés feltételeiről, az ügyfélszolgálatról. A főigazgató hozzátette: az együttműködés során is érvényesítik a hatóságnál bevált preventív módszert, hogy a fogyasztó elkerülje a vitás helyzeteket.

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.