Új rádiós közönségmérés indult

Áprilisban új rádiós hallgatottságmérés indult az országban, melynek első eredményei nyártól a médiapiac és a közvélemény számára is elérhetők lesznek.

NT
2013. 04. 23. 21:58
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Közleményük szerint a Rádiós Médiaszolgáltatók Egyesülete (Rame) által kiírt közönségmérési kutatási tendert tavaly decemberben nyerte meg a TNS-Hoffmann–Mediameter konzorcium, amely ennek értelmében a következő három évben végzi majd az új közönségmérést. Mint kiemelték, mérési módszerük több olyan újdonságot tartalmaz, amit nemzetközileg már több országban is alkalmaznak.

Ezek közé tartozik, hogy a day after recall (DAR), vagyis „tegnap” módszeren alapuló rádióhallgatási szokásokat (mobil)telefonon veszik fel a kutatók. A kutatás alapját jelentő kérdőívet a skandináv régióban használták , ezt alkalmazták a magyar viszonyokra.

Az alaposabb elemzési és tervezési feladatokat pedig a TGI (Target Group Index) adatokkal való egyesítés fogja segíteni.

Mint kiemelték: a Raméhoz a Helyi Rádiók Országos Egyesülete is csatlakozott, így az új közönségmérés a teljes hazai rádiós piacot felöleli, ideértve a közszolgálati, az országos, a budapesti és a helyi kereskedelmi rádiókat is.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.