Matolcsyékhoz kerül az Evomedia

2018 januárjától egy társaság adja el az Origo, a közmédia, a Népszava, valamint még több mint 50 weboldal reklámfelületeit.

Lőrincz Tamás
2017. 09. 19. 19:03
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Egyesül az ötödik legnagyobb hazai online kereskedőház, az Evomedia, valamint a legnagyobb hazai elérésű online cégcsoport, a jegybankelnök fiának tulajdonában lévő New Wave Media Group értékesítési csapata és portfóliója. Ez azt jelenti, hogy 2018 januárjától egy társaság adja el az Origo, a közmédia, a Népszava, valamint még több mint 50 weboldal reklámfelületeit.

Matolcsy Ádám szerint az új, közös portfólió jó lehetőséget teremt mindkét fél számára. – Nagyon bizakodó vagyok, számunkra és a hirdetők számára is új fejezet kezdődik a hazai online hirdetésértékesítésben, hiszen a legtöbb digitális márkát az Evomedia fogja kezelni – mondta.

Az Evomedia által eladott online hirdetési portfólió jelenleg havonta 3,4 millió emberhez jut el, és oldalletöltéseinek száma 308 millió. Tájékoztatásuk alapján az Evomediát a jövőben is az eddigi menedzsment (Gazsó Gábor, Péli Árpád, Somogyi Péter) vezeti majd. A társaság árbevétele 2016-ban egyébként mintegy 933,4 millió forint volt, 55,6 millió forint adózott eredmény mellett. Mindezt úgy érték el, hogy a Napi.hu szerint hivatalosan mindössze 4 ember dolgozik a vállalkozásnál.

A New Wave Media hálózata havonta 4,4 millió felhasználót szólít meg, 453 millió oldalletöltéssel. Utóbbi vállalathoz tartozik például az Origo, a Freemail, a VS.hu, valamint a Híradó.hu is.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.