Egyesül az ötödik legnagyobb hazai online kereskedőház, az Evomedia, valamint a legnagyobb hazai elérésű online cégcsoport, a jegybankelnök fiának tulajdonában lévő New Wave Media Group értékesítési csapata és portfóliója. Ez azt jelenti, hogy 2018 januárjától egy társaság adja el az Origo, a közmédia, a Népszava, valamint még több mint 50 weboldal reklámfelületeit.
Matolcsy Ádám szerint az új, közös portfólió jó lehetőséget teremt mindkét fél számára. – Nagyon bizakodó vagyok, számunkra és a hirdetők számára is új fejezet kezdődik a hazai online hirdetésértékesítésben, hiszen a legtöbb digitális márkát az Evomedia fogja kezelni – mondta.
Az Evomedia által eladott online hirdetési portfólió jelenleg havonta 3,4 millió emberhez jut el, és oldalletöltéseinek száma 308 millió. Tájékoztatásuk alapján az Evomediát a jövőben is az eddigi menedzsment (Gazsó Gábor, Péli Árpád, Somogyi Péter) vezeti majd. A társaság árbevétele 2016-ban egyébként mintegy 933,4 millió forint volt, 55,6 millió forint adózott eredmény mellett. Mindezt úgy érték el, hogy a Napi.hu szerint hivatalosan mindössze 4 ember dolgozik a vállalkozásnál.
A New Wave Media hálózata havonta 4,4 millió felhasználót szólít meg, 453 millió oldalletöltéssel. Utóbbi vállalathoz tartozik például az Origo, a Freemail, a VS.hu, valamint a Híradó.hu is.