Claus-Dietrich Lahrs Hugo Boss-vezér szerint a növekedés éves mértéke a magasabb egy számjegyű kategóriába sorolható. Emellett az operatív eredmény mértékét is 25 százalékra akarják emelni. A tavalyi évben 2,43 milliárd eurós forgalom mellett 23,2 százalékot (Ebitda-marge) sikerült elérni – írta a Reuters. A célok elérése érdekében a központi márka, a Boss erősítése az egyik fő célkitűzés. A cég szakemberei tovább erősítenék a márka jelenlétét az egyes országokban. Lahrs a női divat terén is erősítene. A szakemberek szerint 2020-ra ez az ágazat adhatja a konszern forgalmának legalább 15 százalékát. A döcögős európai konjunktúra szele a Bosst is megérintette, ezért visszafogottabbak a 2014-re vonatkozó forgalmi és operatív eredménnyel kapcsolatos elvárások. A konszern vezetése 5-7 százalékos Ebitda- (kamatok, adózás és értékcsökkenési leírás előtti eredmény) és 6-8 százalékos forgalomnövekedésre számít. A 2013-as évben a Boss 561,4 millió eurós Ebitda-adatot könyvelhetett el.
Ódor Tamás
GlobalFX.hu – Vagyonkezelés felsőfokon
További folyamatos növekedéssel számol a Hugo Boss
A Hugo Boss divatkonszern a tavalyi rekordok után további folyamatos növekedésre számít 2020-ig.
2014. 11. 19. 20:14
Komment
Összesen 0 komment
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!
- Iratkozzon fel hírlevelünkre
- Csatlakozzon hozzánk Facebookon és Twitteren
- Kövesse csatornáinkat Instagrammon, Videán, YouTube-on és RSS-en
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!