Minőségi díjas lett az MNO applikációja

Az idei Év Honlapja verseny mobilmarketing-megoldások kategóriájában minőségi díjat kapott az MNO új mobilalkalmazása.

MNO
2014. 12. 04. 14:25
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az MNO alkalmazását a tervezési fázistól az Extreme Net koordinálta és fejlesztette, amely az első körös megjelenés után már frissítést is kapott: megjelenésében és funkcióiban is átalakult. A fejlesztés egy jóval átláthatóbb, egyszerűbb és szebb menürendszerbe foglalta az MNO tartalmát, az új alkalmazáson keresztül élőben hallgatható a Lánchíd Rádió adása, de további extra funkciók is belekerültek.


A március elején élesített applikáció legfontosabb funkcionális újításai közé tartozik a cikkek szerző szerinti keresése és listázása, a lokációalapú hírkeresés, vagyis a helyi hírekre való szűrés lehetősége, valamint az offline funkció, amellyel a korábban elmentett cikkek adatkapcsolat nélkül is olvashatók. Lehetőség van a cikkek megosztására és a hozzászólásra, emellett kiemelendő a „Breaking News” modul, amely a rendkívüli hírekről küld push üzeneteket az olvasóknak. Az MNO mobilapplikációja iOS és az Android rendszerű telefonokon is működik.

„Alkalmazásunk funkcionális és megjelenésbeli fejlesztésére meghívásos tenderen választottuk ki az ügynökséget. Célunk megvalósult: olvasóink a jelenlegi felhasználási igényeket maximálisan kielégítő applikációt kaptak, amelyet terveink szerint folyamatosan továbbfejlesztünk, és egyéb extra modulokkal bővítünk majd” – mondta el korábban Bíró Mátyás, az MNO főszerkesztő-helyettese.

Az online kommunikációs szakma legrangosabb hazai eseményét, Az Év Honlapja pályázatot a Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat szervezi, az idei pályázatra 300 nevezés érkezett. Az ünnepélyes díjátadónak a Helia Hotel adott helyet, ahol Varga Edit műsorvezető (MTVA) és Varga István, a pályázat alapítója, valamint dr. Eszes István zsűrielnök hirdették ki a nyerteseket.

Varga István elmondta: egyre jobban látszik, a marketingesek kezdik komolyan venni az online jelenlétet. „Nagyon színvonalas pályázatokat zsűrizhettünk 2014-ben. Tisztán látszik, hogy az online marketing elfoglalta méltó helyét a modern vállalati marketingben. Ez számunkra öröm, hiszen a pályázat alapításakor ez volt a célunk.” A pályázatra egyébként a legtöbb nevezés szolgáltatás (39), illetve e-kereskedelem (31) területről érkezett. Megfigyelhető azonban, hogy rohamosan növekszik a számuk a mobilmarketinges megoldásoknak és az applikációknak is.

Bíró Mátyás a Lánchíd Rádió vendégeként beszélt az applikációról. Hallgassa meg a felvételt!

Az MNO főszerkesztő-helyettese a Hír TV Paletta című műsorában:

 

A díjazottak teljes listáját az alábbi linken érhetik el.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.