Az évente kiadott, több mint 22 500 emberrel készült interjún alapuló jelentés megállapította azt is, hogy egyre többen néznek videókat mobileszközökön, a fogyasztók 61 százaléka használja erre okostelefonját, ami 2012 óta 71 százalékos növekedés. Ha figyelembe vesszük a tableteket, laptopokat és az okostelefonokat, akkor a tinédzserek a televízió- és videónézéssel töltött idejük közel kétharmadát mobileszközön töltik – áll a jelentésben.A készítők rámutattak arra is, hogy az emberek egyre kíváncsibbak a fogyasztók által létrehozott tartalmakra, csaknem minden tizedik fogyasztó naponta három óránál hosszabb ideig néz videót a YouTube-on. A YouTube fokozott előtérbe kerülése megnövelte az oktató és ismeretterjesztő videók népszerűségét is, a fogyasztók hetente átlagosan 73 perc ilyen tartalmat néznek a jelentés szerint.A lineáris – hagyományos – televízió ugyanakkor kulcsfontosságú marad a kutatás készítői szerint, elsősorban azért, hogy hozzáférést biztosít olyan prémium- és élő tartalmakhoz, mint a sportesemények, illetve a közösségi értéke miatt. Ebből a szempontból a televízió gyakran tölti be a „családi tábortűz” szerepét – olvasható az Ericsson jelentésében.
Egyre több netes műsort néznek a tévézők
Az emberek egyre kíváncsibbak a fogyasztók által létrehozott tartalmakra is.
2015. 09. 07. 11:01
Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!
- Iratkozzon fel hírlevelünkre
- Csatlakozzon hozzánk Facebookon és Twitteren
- Kövesse csatornáinkat Instagrammon, Videán, YouTube-on és RSS-en
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!
Komment
Összesen 0 komment
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!