Újabb hazai divattervezők kerültek be a mentoring programba
Újabb magyar divattervezők kaptak lehetőséget arra, hogy elismert hazai szakemberektől sajátítsák el a márkaépítéshez és -fejlesztéshez szükséges üzleti, stratégiai és marketingelméleti tudást a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) második magyar mentorprogramjában. Az ügynökség által indított mentorprogram célja, hogy átadja azt az elméleti tudást a márkafejlesztés legfontosabb területein, amelyek nélkülözhetetlenek egy sikeres brand építéséhez – olvasható a Világgazdaság cikkében.
A hazai szakemberek a vírushelyzetre való tekintettel online workshopokon és meetingeken fejlesztik a résztvevőket, míg a program végén a nemzetközi szakemberek döntése alapján a legjobban teljesítő márkák folytathatják az MDDÜ és a Camera Nazionale della Moda Italiana (CNMI) közös nemzetközi mentorprogramját is.
Bata-Jakab Zsófia, a Magyar Divat & Design Ügynökség vezetője sajtótájékoztatót tart a divat- és designipari vállalkozásokat támogató 10 milliárd forint keretösszegű pályázat társadalmi egyeztetéséről az Innovációs és Technológiai Minisztériumban 2020. október 15-én.
A programban részt vevő divattervezők olyan szakmai szempontok alapján kiválasztott mentoroktól tanulhatnak, akik a divathoz és a márkaépítéshez kapcsolódó különböző területeken szerzett tapasztalatuknak köszönhetően pontosan látják a márkák erősségeit és fejlesztendő területeit. Az MDDÜ márkafejlesztési, kommunikációs, értékesítési és fenntarthatósági területről is biztosít szakmai mentorokat a programba. Hozzájuk csatlakoznak külsős szakértők. A kurzus során a szakemberek olyan témakörökben fejlesztik majd a márkákat, mint a divatkommunikáció, a márkastratégia, a válságkezelés vagy épp a digitális marketing.