Az elmúlt néhány napban három, az elektromos autózással kapcsolatos, nagy jelentőségű beruházást jelentett be a magyar kormány. Az Audi 41 milliárd forintból bővíti Győrben a járműgyártási infrastruktúráját, motorfejlesztési központját és elektromos meghajtásokat gyártó egységét. Salgótarjánban 13,3 milliárd forintból építi meg első külföldi gyárát a dél-koreai Bumchun Precision, amely alumínium akkumulátorcsatlakozókat készít elektromos járművek számára. Valamint a minap tették le a dél-koreai Doosan üzemének alapkövét is, a 31 milliárd forintért a tatabányai ipari parkban megvalósuló beruházás révén 2,2 millió elektromos autó akkumulátora előállítására elég rézfóliát gyártanak majd évente. Mindezek a beruházások azt bizonyítják, hogy a magyarországi járműipar reagál a globális folyamatokra, az elektromos meghajtás növekvő térnyerésére és az európai károsanyag-kibocsátási szabályok szigorodására.
Túl nagy kérés
Lényegében Brüsszel és a német vezetés az, amely még nem látta be, hogy baj van.