Az elismert pénzintézet

Az MKB Bank büszkén zárhatja az évet, hiszen több rangos nemzetközi elismerést is begyűjtött ebben az esztendőben a pénzintézet. Többek között a Financial Times égisze alatt megjelenő The Banker szaklap Bank of the Year 2007 Hungary megtisztelő címét is az MKB Banknak ítélte oda a szakma. A sikerek mögött álló munkáról Szabó Balázs, a társaság vállalati üzletágának vezetője beszélt lapunknak.

MN
2007. 12. 31. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Bank of the Year díjat annak ítélik oda, aki a legjobb összesített eredményt éri el, vagyis minden fronton diadalmaskodik. Ez már-már lehetetlennek tűnik a kiélezett hazai versenyben…
– Társaságunk mindig a minőséget tekintette elsődleges szempontnak. Csak ezzel a szemlélettel érhettük el, hogy hosszú évek óta őrizzük vezető helyünket a vállalati ügyfelek kiszolgálásában. Az elmúlt években ezen kívül az MKB legsikeresebb üzletága az ingatlanfinanszírozás és a faktoring volt, de egyre több kis- és közepes vállalat is a mi szolgáltatásainkat tüntette ki a bizalmával. Mind sikeresebb a bank a befektetési szolgáltatások terén és a lakossági ügyfélkörben is, ezek együttesen eredményezhették az elismerést.
– A díj indoklásában az is szerepel, hogy az MKB technológiai, stratégiai fejlesztései, akvizíciói is kiemelkedtek a mezőnyből. Mely területeket fejlesztették az utóbbi években?
– Az elmúlt években komoly lépéseket tettünk az elektronikus csatornák fejlesztése terén. Honlapunk külön elismeréssel is büszkélkedhet, ugyanis második helyet ért el az év direktbanki szolgáltatása 2007 versenyen, ahol a NetBANKár szolgáltatásunkat is kitüntette a szakma. Az élet nem áll meg, 2008-ban a vállalatok számára nyújtott elektronikus szolgáltatásokban jelentős előrelépésekre számíthatnak ügyfeleink. Stratégiai fejlesztéseink közül ezenfelül a bankcsoport külföldi terjeszkedését emelném ki. Magyarországon kívül ma már Bulgáriában és Romániában is rendelkezünk leányvállalattal.
– Az év folyószámla- terméke 2007 versenyen szintén az első díjat hozták el az MKB Kivételes folyószámlával, míg Az év megtakarítási terméke 2007 második helyét az MKB Hozamsuli érdemelte ki.
– Ezek a terméktípusok minden bank lakossági szolgáltatásainak a gerincét képezik, ezért külön öröm számunkra, hogy jobb ajánlatokkal tudunk élni, mint a versenytársaink, hiszen az ügyfeleink jelentős részének életét tehetjük könynyebbé ezekkel a szolgáltatásokkal. Az MKB szolgáltatásainak körét folyamatosan bővítjük, igyekszünk egy-egy innovatív konstrukciót is időről időre kidolgozni, amivel ügyfeleink különlegesebb igényeit is ki tudjuk elégíteni.
– Ezekkel alapozhatják meg a hírnevüket. Bár a Brand Council szerint már megalapozták, hiszen önöknek odaítélték a legmegbízhatóbb, legerősebb márkának járó Superbrand-díjat. Az elismerés indoklásában az szerepel, hogy a márka mögött nem egyszerűen szolgáltatások, hanem valós értékek állnak. Melyek ezek?
– Erre az elismerésre bankunk minden dolgozója büszke lehet. Az MKB név már évek óta nagyon jól cseng, de nem elég élvezni a márka előnyeit és az emberek bizalmát, a minőséget folyamatosan fenn kell tartani. Úgy gondolom, hogy ügyfeleink ragaszkodását annak köszönhetjük, hogy mindenkinek személyre szabott szolgáltatásokat nyújtunk, és mi is megbízunk a hozzánk fordulókban. A bizalom csak kölcsönös lehet. (X)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.