A Bank of the Year díjat annak ítélik oda, aki a legjobb összesített eredményt éri el, vagyis minden fronton diadalmaskodik. Ez már-már lehetetlennek tűnik a kiélezett hazai versenyben…
– Társaságunk mindig a minőséget tekintette elsődleges szempontnak. Csak ezzel a szemlélettel érhettük el, hogy hosszú évek óta őrizzük vezető helyünket a vállalati ügyfelek kiszolgálásában. Az elmúlt években ezen kívül az MKB legsikeresebb üzletága az ingatlanfinanszírozás és a faktoring volt, de egyre több kis- és közepes vállalat is a mi szolgáltatásainkat tüntette ki a bizalmával. Mind sikeresebb a bank a befektetési szolgáltatások terén és a lakossági ügyfélkörben is, ezek együttesen eredményezhették az elismerést.
– A díj indoklásában az is szerepel, hogy az MKB technológiai, stratégiai fejlesztései, akvizíciói is kiemelkedtek a mezőnyből. Mely területeket fejlesztették az utóbbi években?
– Az elmúlt években komoly lépéseket tettünk az elektronikus csatornák fejlesztése terén. Honlapunk külön elismeréssel is büszkélkedhet, ugyanis második helyet ért el az év direktbanki szolgáltatása 2007 versenyen, ahol a NetBANKár szolgáltatásunkat is kitüntette a szakma. Az élet nem áll meg, 2008-ban a vállalatok számára nyújtott elektronikus szolgáltatásokban jelentős előrelépésekre számíthatnak ügyfeleink. Stratégiai fejlesztéseink közül ezenfelül a bankcsoport külföldi terjeszkedését emelném ki. Magyarországon kívül ma már Bulgáriában és Romániában is rendelkezünk leányvállalattal.
– Az év folyószámla- terméke 2007 versenyen szintén az első díjat hozták el az MKB Kivételes folyószámlával, míg Az év megtakarítási terméke 2007 második helyét az MKB Hozamsuli érdemelte ki.
– Ezek a terméktípusok minden bank lakossági szolgáltatásainak a gerincét képezik, ezért külön öröm számunkra, hogy jobb ajánlatokkal tudunk élni, mint a versenytársaink, hiszen az ügyfeleink jelentős részének életét tehetjük könynyebbé ezekkel a szolgáltatásokkal. Az MKB szolgáltatásainak körét folyamatosan bővítjük, igyekszünk egy-egy innovatív konstrukciót is időről időre kidolgozni, amivel ügyfeleink különlegesebb igényeit is ki tudjuk elégíteni.
– Ezekkel alapozhatják meg a hírnevüket. Bár a Brand Council szerint már megalapozták, hiszen önöknek odaítélték a legmegbízhatóbb, legerősebb márkának járó Superbrand-díjat. Az elismerés indoklásában az szerepel, hogy a márka mögött nem egyszerűen szolgáltatások, hanem valós értékek állnak. Melyek ezek?
– Erre az elismerésre bankunk minden dolgozója büszke lehet. Az MKB név már évek óta nagyon jól cseng, de nem elég élvezni a márka előnyeit és az emberek bizalmát, a minőséget folyamatosan fenn kell tartani. Úgy gondolom, hogy ügyfeleink ragaszkodását annak köszönhetjük, hogy mindenkinek személyre szabott szolgáltatásokat nyújtunk, és mi is megbízunk a hozzánk fordulókban. A bizalom csak kölcsönös lehet. (X)
Trump aláírta a törvénybe foglalt ígéreteit
