Csapatzászlók

Konkoly Edit
2007. 12. 24. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Akadályverseny volt a lányom iskolájában. Annak idején nálunk is volt ilyesmi, csak akkor még Szerencse őrsnek hívtak bennünket, erdei tornapályákon futkároztunk. Később a krónikás gondosan leírta, hogy az őrsvezető-helyettes akkorát dobott a kislabdával, hogy simán leköröztük a Misi Mókus őrsöt (a fiúkat). Mi lettünk a raj legjobb csapata. Másodikosok voltunk, nyakunkban kék nyakkendő lobogott, amikor szaladtunk. Ha el akartak kapni a Mókusok.
Jó ideje tudom, akkor csak éreztem, hamis volt az a világ. És a mostani? Egyre többször írjuk le, a valóságteszten a mostani is sokszor elhasal.
Ötödikes lányom lelkendezve jött haza a minap, hogy képzeld, Tesco-csapat vagyunk. Az úgy volt, folytatta, hogy az Ádi azt szerette volna, ha Borsodi leszünk, de a Marci tudott egy dalt, egy tescósat, valami olyasmit, hogy minden olcsó, Tesco, de én most nem tudom a dallamát, kellett induló is. Na, ezért lettünk Tesco, meg azért is, mert a Kitti és a Vivi is akarták, tudod, az anyukájuk ott dolgozik. Szóval mindjárt jönnek a többiek, és megcsináljuk a csapatzászlót, hadarta még, és elviharzott. Másnap vettem észre, hogy a legjobb lepedőnkből hasított ki egy darabot. A söprűnyéllel azonban nem boldogult, így a nyújtófára varrta föl a piros betűkkel és kék virágokkal díszített csapatzászlót. Később a nyújtófát visszakaptam.
Nem nyertek, valamelyik „telefontársaság” megelőzte őket. Jobb volt az indulójuk.
A reklámszakemberek bizonyára örülnek. A többiek kevésbé. Benedek Eleket vagy Tersánszky Józsi Jenőt legyőzte egy abszurd virtuális világ nagyon is valóságos fantáziátlansága.
A folyton számoló, mindig számító Tesco-gazdaságosság.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.