A Wards Auto magazinnak adott interjújában Gilles elmondta: „A gyár le van foglalva. Valójában még több száz példányt kell megépítenünk.” Ennek ellenére nem tagadta, hogy kezdetben akadozott az új Viper értékesítése. Ennek oka a tervekhez képest megkésett bevezetés volt, melynek köszönhetően lekésték a „tavaszi vásárlási szezont”.
Emellett szerinte a kereskedések nem használták ki a lehetőséget, hogy az ügyfelek egyedi módon személyre szabhatják az autókat, így olyan Viperákat rendeltek le, melyek nem igazán tetszettek nekik. Gilles elmondása szerint „a hálózatunk nem igazán érti meg a szegmenst”. Pedig valószínűsíthetően nem nehéz elképzelni, hogy valaki, aki alsó hangon 30 millió forintot költ autóra, saját maga szeretné kiválasztani az autója színét és felszereltségét.
Miközben Gilles bízik a típus sikerében, a gyártó túrasorozatot indít, ahol mindenki által elérhető közelségbe hozza az új Vipert, bizonyítva annak rátermettségét, küzdve a vezethetőséggel kapcsolatos negatív sztereotípiák ellen. Eközben az egyedi kiadások is a népszerűséget fokozzák – a Time Attack kiadás garantáltan megdobogtatja minden autórajongó szívét.