Az új SRT Viper sikeres, még ha nem is fogy

Ralph Gilles, az új Viper értékesítéséért felelős SRT vezetője védte meg a rosszul fogyó amerikai sportautót.

Szabó Péter
2013. 11. 29. 17:59
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Wards Auto magazinnak adott interjújában Gilles elmondta: „A gyár le van foglalva. Valójában még több száz példányt kell megépítenünk.” Ennek ellenére nem tagadta, hogy kezdetben akadozott az új Viper értékesítése. Ennek oka a tervekhez képest megkésett bevezetés volt, melynek köszönhetően lekésték a „tavaszi vásárlási szezont”.

Emellett szerinte a kereskedések nem használták ki a lehetőséget, hogy az ügyfelek egyedi módon személyre szabhatják az autókat, így olyan Viperákat rendeltek le, melyek nem igazán tetszettek nekik. Gilles elmondása szerint „a hálózatunk nem igazán érti meg a szegmenst”. Pedig valószínűsíthetően nem nehéz elképzelni, hogy valaki, aki alsó hangon 30 millió forintot költ autóra, saját maga szeretné kiválasztani az autója színét és felszereltségét.

Miközben Gilles bízik a típus sikerében, a gyártó túrasorozatot indít, ahol mindenki által elérhető közelségbe hozza az új Vipert, bizonyítva annak rátermettségét, küzdve a vezethetőséggel kapcsolatos negatív sztereotípiák ellen. Eközben az egyedi kiadások is a népszerűséget fokozzák – a Time Attack kiadás garantáltan megdobogtatja minden autórajongó szívét.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.