A kezdetben három erőforrással szerelt limuzinért listaáron legkevesebb 9,088 millió forintot kell a Mercedesnél hagyni. Ezért az összegért a C 180 névre keresztelt, 1,6 literes turbómotorral szerelt példányt kapjuk, amely 156 lóerőt és 250 newtonmétert produkál, a 100-ra gyorsulás 8,2 másodperc, a fogyasztás mindössze 5 liter. Bár a németekről eddig is tudtuk, hogy nem osztogatják ingyen az extrákat, ezért az összegért példának okáért acélkerékszett jár dísztárcsával. A világítás terén is be kell érnünk halogénizzókkal, de ledes nappali menetfényt azért kapunk.
A kétliteres benzines C 200-ért már 10,27 milliót kell letennünk az asztalra, ebben az esetben 184 lóerő teljesítményért és 300 newtonméter nyomatékért fizetünk többet. És itt már széria az alufelni.
Jelenleg az egyetlen dízelverzió a C 220 BlueTec, 10,39 millióért, ez a modell 170 lóerő és 400 newtonméter leadására képes, és fogyasztása a gyáriak szerint 4 literben állapodik meg 100 kilométeren.
Akár csomagokban, akár egyesével rengeteg extra közül válogathatunk, azonban vastagon megkéri az árukat a gyártó. Az összes vezetéstámogató és biztonsági asszisztenst egybefoglaló vezetői segédrendszerek Plus csomagért például 841 ezret kérnek, az egyebek között a kulcs nélküli rendszert tartalmazó Keyless-Go csomagért 360 ezret kell letennünk. Van 296 ezerért memóriás elektromos ülés is. Az alapmodell esetében a legegyszerűbb 17 hüvelykes könnyűfém keréktárcsákhoz például 320 ezerért juthatunk. Ennél azonban jobban megéri, ha inkább az Avantgarde, az Exclusive vagy az AMG csomagok közül választunk egyet, hiszen ezekhez a külső extrákon kívül már egyéb finomságok is járnak – előbbiekért 420 ezret, utóbbiért a sportos kiegészítőkkel és a sportfutóművel együtt 920 ezret kell kicsengetnünk. Szövet-műbőr kárpitot már alapáron is kaphatunk, de a finomabb, eredeti anyagokért legkevesebb 476 ezret kérnek.
Ha tehát szeretnénk egy új C osztályt a rangjához méltó felszereltséggel, akkor bizony mélyen a pénztárcánkba kell nyúlnunk. Jobban körülnézve a prémium piacon különben találhatunk jutányos áron mért ellenfeleket is, mint például az automata Lexus IS 250-t, mely már a 9 milliós alapáráért is hat hengert és rengeteg pluszt ad.