Hatalmas meglepetés nem ér minket, hiszen a házi tuningcég a tőle megszokott változtatásokat eszközölte. Ilyenek például a lecserélt első és hátsó lökhárítók, a rengeteg AMG plakett, a négy integrált, négyzetes kipufogóvég, a kerékjáratok kiszélesítése, vagy a sportos, 19 colos keréktárcsák, melyek elöl 255/45 R19-es, hátul pedig 285/40 R19-es gumiabroncsokon feszülnek. Annak ellenére, hogy „csak a szokásos” változásokon ment át az autó az AMG-kúra után, az alapverzió sportosan elegáns és felettébb arisztokratikus külleme után ez a változat még egyet tudott emelni a lécen, és olyan felsőbbrendűséget sugároz, melyet akár egy Bentley is megirigyelhetne. Bár ez nem is meglepő, hiszen egy ligában játszanak.
Belül szintén rengeteg helyen jelzi a jármű, hogy ő bizony nem egy hétköznapi S Coupé – ha egyáltalán létezik ilyen. Szinte alig találunk olyan elemet, amely ne lenne finom fekete bőrrel bevonva, míg a műszerfali betéteket valódi karbonra cserélték a gyárban. Itt is több helyen felüti a fejét az AMG kézjegye, például a kormányon, a könyöklőn, az ülések háttámláján, vagy az átprogramozott digitális óracsoporton.
Ami azonban sokkal fontosabb, azt a motorháztető alatt találjuk. A gyári sportrészleg saját fejlesztésű 5,5 literes V8-as dupla turbós erőforrását használták fel a mérnökök, melyből 585 lóerőt, és eszméletlen, 900 Nm nyomatékot préseltek ki. Ez azt jelenti, hogy a leváltott CL63 AMG-nél nemcsak 65 kilogrammal könnyebb lett, de 41 lóerővel és 100 Nm-rel erősebb is az újdonság.
Ezekkel az adatokkal 4,3 másodperces 0–100-as sprintre képes a hátsókerék-hajtású óriáskupé, melynek végsebességét 250 km/h-ban limitálják elektronikusan. Az opcionálisan rendelhető 4MATIC összkerékhajtással rendelkező variáns az előbb említett produkciót képes 3,9 szekundum alatt teljesíteni, mely egy ekkora tömegű autónál már szinte a fizika határait súrolja. Az erőforráshoz kapcsolt váltómű szintén nem jelent nagy meglepetést, hiszen a már jól ismert hétfokozatú sportautomatát kapjuk, melyet három beállításban – egy fogyasztásra optimalizált, egy sport, valamint egy manuális – használhatunk.