A Porsche a Macan névválasztásával fel is dobta a labdát jó magasra, egy amerikai kereskedő pedig határozott mozdulattal lecsapta. A Macan ugyanis indonéz eredetű szó és tigrist jelent, innen már jóformán egyértelmű is a dolog, a szalonban szaladgáló, élő tigrissel lehet még némi pluszkülöncséget beszuszakolni az exkluzivitással amúgy is csordultig telt kereskedésbe.
A floridai Tampa városában az egyik kereskedő hasonlóképpen tett, ám hamar a Porsche fülébe jutott, hogy a Reeves Import Motorcars igazi nagymacskákkal reklámozza az új zuffenhauseni SUV-t. A német márka az állatok jogait szem előtt tartva azt tanácsolta a szalonnak, hogy hagyjon fel a rendhagyó promócióval. „A Porsche nem nézi jó szemmel az állatokkal való reklámozás ilyen formáját” – tette egyértelművé a gyártó álláspontját Nick Twork, a Porsche termékkommunikációért felelős vezetője. Noha a Porschét a PETA is megkereste az ügyben, elsőként a Big Cat Rescue tett panaszt a német márkánál a szokatlan reklámozási formát illetően.
A szervezet kiderítette, hogy a Reeves Import Motorcars a Dade City’s Wild Things néven futó, egzotikus állatokkal foglalkozó cégtől bérelte a ragadozókat a május 2-án megejtett promócióhoz. Susan Bess, a Big Cat Rescue PR-osa szerint számos más amerikai kereskedés is tervezte, hogy élő tigrissel teszi látványosabbá a szalont a Macan érdekében. A Leith Porsche nevű szalon azonban előrelátó módon felkereste a PETA állatvédő szervezetet, és miután kiderült, hogy az állatok szállítása milyen viszontagságos és a velük kapcsolatos bánásmód nem épp a legjobb, letettek az ötletről. Végeredményben azonban jól végződött az ügy, az állatvédők üdvözölték a Porsche reakcióját.