Noha 2015-ös modellévű ATS csupán finom módosításokkal újult meg, magabiztossága mit sem csökkent.
Az új ATS büszkén viseli orrán, vagyis hűtőmaszkján a friss emblémát, amely továbbra is uralja a frontot, természetesen a méretes, krómozott maszkkal együtt. A ráncfelvarrás során módosították valamelyest az autó elejét, amelynek másik újdonsága az alacsonyan húzódó, króm csíkkal ékesített légzőnyílás.
A gyártó emellett két új színnel dobja fel a kínálatot, immáron egy fehér és egy sötétkék árnyalat is rendelkezésre áll az eddigiek mellett. Az utastér megreformálására ezúttal sem került sor, a ráncfelvarrások alkalmával megszokott új színek, kombinációk és betétek fiatalítják az ATS belsejét. Az almás telefonnal rendelkezők számára örömhír, hogy a Cadillac a középkategóriás szedánba is belepréselte a Siri Eyes Free kompatibilitást – a rendszer képes az autóval összehangolt telefonra érkező üzeneteket felolvasni.
További hasznos funkció az amerikai tini sofőrök orrára koppintó Teen Driver funkció, amelyet aktiválva a szülő maximális hangerőt szabhat meg a hifinek, illetve adott sebességkorlátnál élesedő figyelmeztetést is beállíthat. A frissített ATS megkapta továbbá a manapság egyre gyakoribb extraként aposztrofálható sávtartó asszisztenst. A motorkínálat ugyancsak maradt a régi, ennek megfelelően az alapot a 2015-ös modellév esetében is a 2,5 literes, négyhengeres turbómotor jelenti, méghozzá 272 lóerővel felvértezve, míg a másik választási lehetőség a 3,6 literes, 321 lovas, V6. A turbómotor vezérlését némiképp módosították a mérnökök, így 14 százalékkal növekedett a maximális nyomaték 400 Nm-re a 2014-es modellekhez képest.