A márka első modellje, az Mk1 ugyanis egy klasszikus stílusban, Porsche 356-ot idéző módon megépített roadster, amelyet elektromotorok hajtanak. Ezzel a párosítással egy igencsak érdekes és sokak számára kifejezetten vonzó elegyet sikerült összehozniuk a holland szakembereknek. Az autó ára egyébként 8,25 millió forintnál kezdődik, ami az első szériában készülő összesen 10 autóhoz képest nem tűnik túlzottnak.
A kifejezetten látványos, nyitott tetejű jármű mindössze 350 kilogrammot nyom a mérlegen és két teljesítményszinttel érhető el: 20 és 55 lóerős verzióban. Ezek a számok elsőnek kevésnek tűnhetnek, ám a két utassal együtt is alig féltonnás négykerekű az elektromos meghajtás azonnali és egyenletes nyomatékleadásának köszönhetően így is lendületesen mozoghat – bár végsebessége csak 100 km/h. Az erősebb verzió mellé akár egy hatótávnövelő erőforrás is rendelhető.
Az Mk1 a gyártó elmondása szerint egy töltéssel körülbelül 112 kilométert tud megtenni – ami a hatótávnövelő aggregáttal ellátva még tovább tolódik –, míg teljes feltöltése mindössze 2 órát vesz igénybe. Ezzel megteremtették a tökéletes, stílusos városi elektromos autót, amely ráadásul az eddigi próbálkozásoknál kevesebbe is kerül. A Carice egy különleges junior kiadást is tervez az autóból, mely 5 lóerővel kevesebbel, azaz mindössze 15 tagú ménessel gazdálkodik, ugyanakkor vezetése jogilag nem jelent problémát a 16 és 18 éves kor közötti sofőrök számára sem. A Carice Mk1 stílusos megjelenésével és elektromos meghajtásával sokaknak elnyerheti a tetszését – a miénket már sikerült.