Ez sztori azonban a következő, természetesen erősebb és gyorsabb generáció érkezéséig felkerül a polcra, természetesen egy különkiadás kíséretében. A Bugatti elkészítette a „Lés Légendes de Bugatti” sorozat hatodik és egyben utolsó tagját, amely magát a névadót, Ettore Bugattit idézi fel. Igazi romantikus momentum az autókedvelők számára, hiszen a motorsport pillanatainak fűszerezésével és Ettore Bugatti lenyomatával méltóképpen zárja a Veyron fejezetét a konstruktőr.
Ahogy a már elkészült öt különkiadás esetében, úgy ezúttal is a Grand Sport Vitesse verzió adja az alapot a három példányban megépített modellhez, amelyek mindegyike 740 millió forintos árcédulát kap.Noha sok esetben a tengernyi különkiadás miatt megmosolyogtuk a Bugattit, most minden tiszteletünk a Volkswagen konszernhez tartozó gyártóé, ugyanis a legízletesebb részleteket, a legszebb fémbe és bőrbe égetett pillanatokat a végére tartogatták és a különkiadást az alapítónak szentelték. Az utolsó Veyron ezzel Ettore Arco Isidoro Bugatti előtt tiszteleg. A színtiszta karbon és a kézzel polírozott, alumínium valamint a kékbe öltözött felületekből összeálló külső az 1932-ben gyártott legendás előd, a Type 41 Royale szellemiségét hivatott felidézni.
A polírozott felnik ugyancsak egyedileg készültek ehhez a konkrét kiadáshoz, s legalább olyan ékes díszei az utolsó Veyronnak, mint a platinából mart embléma és az EB logó. Ettore Bugatti szignója egyébként az autó számos pontján, így a tanksapkán, az olajsapkán és a küszöbön is felbukkan. Az utastérben folytatódik a különlegességek sora: a Veyron történetében most használtak először kétféle bőrt a kárpitozáshoz, amelyet a kék és a karbon betétek tesznek teljessé, illetve megjelenik a táncoló elefánt motívuma is, amely ugyancsak a Type 41-re utal. A ’32-es modell hűtőjén díszelgő szobrocskát Ettore fivére, Rembrandt Bugatti alkotta meg és a másik öt különkiadáson is felbukkan.
A Bugatti Veyron Ettore Bugatti stílusosan az augusztus 15-én esedékes Pebble Beach Concours d'Elegance rendezvényen jelenik meg és mutatkozik be öt testvérének társaságában. Az Ettore Bugatti kiadás mellett a Black Bess, a Rembrandt Bugatti, a Jean-Pierre Wimille, a Meo Constantini es a Jean Bugatti példány is kiállításra kerül majd. A lemezek alatt megbúvó technikát pedig már aligha kell bemutatni az olvasóknak. A Bugatti Veyront ezúttal is a W-elrendezésű, tizenhat hengeres, négyturbós benzinmotor hajtja, méghozzá 1200 földöntúli lóerő előcsalogatásával, amelyhez 150 Nm-es maximális forgatónyomaték párosul. Mindez 2,6 szekundumos 0–100-as sprintre, valamint 408,84 km/h-s csúcssebesség elérésére teszi képessé a különlegességet, amely a világon valaha gyártott leggyorsabb roadster is egyben.