A formatervet érintő változások csekélyebbek, de az átrajzolt hűtőmaszknak, az új első és hátsó lámpáknak, valamint a minimálisan frissített lökhárítóknak köszönhetően egyértelműen fiatalabbnak hat az új A6. Az egyik fő attrakciót az opciós listán immáron elérhető LED vagy mátrix-LED fényszórók jelentik, amelyek dinamikus helyzetjelzővel vannak felszerelve. A legjelentősebb változásokhoz viszont a motorháztető felnyitása szükségeltetik, ahol mindhárom TFSI és TDI erőforrás megújult, azaz a teljes motorpalettát friss egységek alkotják – természetesen mind megfelelnek az Euro 6-os normáknak.
Az új 1.8 TFSI ultra az A6/A6 Avant modellek esetében a gyártó ígérete szerint 5,7 literes étvágyra képes, ami 133 g/km-nek felel meg. Fogyasztás tekintetében viszont egyértelműen a dízel variáns a bajnok, mégpedig a 4,2 literrel is elketyegő (109 g/km) 150 lóerős 2.0 TDI személyében. Mindkét ultra modellhez új fejlesztésű, dupla kuplungos S tronic automataváltó jár. Külön érdekesség, hogy a már korábban szóba került, a hagyományos acélrugóknál sokkal jobb tulajdonságokkal bíró üvegszál-erősítésű műanyagból készült rugókkal szerelik az A6 család TDI motoros példányait. Ezzel a lépéssel fogyókúrára is bírták egyben az autót, hiszen a négy tekercsrugó esetében a csere 4,4 kilogrammos tömegcsökkenést jelent.
Dízelfronton továbbá választható a frissített háromliteres TDI is, méghozzá 218 vagy 272 lóerőre skálázva, míg az igazán erős öngyulladósok hívei a bi-turbo verzióval élhetnek. A 326 lóerős erőforrás kérhető Competition csomaggal is, ami 326 lóerősre duzzasztja a ménest, ráadásul rövidebb időn át akár 346 paripa is rendelkezésre áll. Továbbra is a kínálat részét képezi a sportosabb tulajdonságokkal bíró S6 és S6 Avant, amelyek motorházába a 4.0 TFSI kerül, természetesen V formába rendezett nyolc hengerrel.
Ezek a modellek 450 lóerőt tudnak és 4,4 illetve a kombi esetében 4,6 másodperces 0–100-as sprinttel igyekeznek mosolyt csalni a sofőr arcára, míg a szintén V8-assal szerelt, de már 560 lóerős teljesítménnyel bíró RS6 3,9 szekundumos gyorsulással és 305 km/h-s csúcssebességgel rendelkezik. Az Audi még az ősszel megkezdi az értékesítést, így a hivatalos, párizsi bemutatót követően még a tél beköszönte előtt megkaphatják a tulajok a ráncfelvarrott verziót.