A nagy teljesítményű középkategóriás kupék világából pedig a Lexus sem hiányozhat, ráadásul a BMW M4 és a később érkező Mercedes-Benz C 63 AMG Coupé ellenében induló RC-F már Magyarországon is kapható.
A beszállókártyáért persze ezúttal mélyen a zsebébe kell nyúlnia annak, aki a japánok csúcsmodelljére pályázik. Mindez nem csoda, hiszen a Lexus sportkupéja finom hangzást biztosító, ötliteres lökettérfogatú, szívó V8-assal, valamint 477 lóerővel (530 Nm) szolgál. A teljesítmény mellett természetesen a menetteljesítmények is beszédesek, hiszen a nyolcfokozatú automataváltóval összekapcsolt nyolchengeres erőforrásnak köszönhetően 270 km/h-s elektronikusan korlátozott végsebesség mellett 4,5 szekundumos 0–100-as sprintre képes a japánok büszkesége.
A 4,7 méter hosszú RC-F kívánatos jószág, melynek nyakában 27 millió forintos árcédula lóg. Az összeget nem csupán a tiszteletre méltó teljesítmény és menetdinamika, hanem a bőséges alapfelszereltség is indokolja. Sportfutómű, 19-es kerékszett, Brembo fékrendszer, aktív hátsó légterelő, nyomatékvektorozásra képes hátsó differenciálmű, üzemmódválasztó, mindenütt LED-es fények, navigáció, kétzónás klíma és 7 hüvelyk átmérőjű érintőképernyős központi rendszert tartalmaz az alapcsomag, míg a kényelmet elektromos ülésállítás, fűthető ülések, alcantara kárpitozás, tempomat és számos kötelező tétel biztosítja.
A 27 milliós alapot kétféle csomaggal van lehetőség még sportosabbá, illetve kényelmesebbé varázsolni. A 2,2 millió forintot kóstáló Carbon pakk a sportosságra fókuszál, méghozzá szénszál erősítésű műanyagból készült motorháztetővel, tetővel és hátsó légterelővel, s természetesen ebben az esetben az utasteret is karbon betétek díszítik. A küllemet mindeközben 19 hüvelyk átmérőjű, 10×2 küllős könnyűfém felnik teszik még sportosabbá. A másik utat a kényelmesebb csomag jelenti, amely a luxusra, a finomságra összpontosít, méghozzá 2,5 millióért.
A Luxury csomag ennek megfelelően Alcantara helyett különösen finom bőrkárpitozást, ugyancsak 19-es felniket, üléshűtést, Mark Levinson prémium hifit, fűthető kormánykereket, sávtartót, távolságtartó tempomatot, holttérfigyelőt és intelligens fényszóróvezérlést foglal magában. A metálfényezés felára 350 ezer forint.
A konkurensek közül persze legkézenfekvőbb a BMW M4, amely hasonló képességeket nyújt, nagyjából a Lexusszal megegyező áron. A bajorok egyik legsportosabb modellje ugyanolyan felszereltséggel mintegy 900 000 forinttal olcsóbb a Lexus RC-F-nél, azonban ilyen mértékű árdifferencia az autók vételárát tekintve már elhanyagolható, a különböző stílust képviselő modellek között leginkább a vásárlók ízlése és preferenciái döntenek.