A Mitsubishi Motors Corporation tegnap mutatta be Thaiföldön a vadonatúj Triton platóst, az egyik globális sikermodell legújabb változatát. Az új Tritont – amely kilenc év után most először lép teljesen megújult formában piacra – a konszern thaiföldi, Lém Csabang-i üzeme gyártja. A későbbiekben mérsékelt változásokkal L200 néven kerül nálunk forgalomba. Sokat nem is kell várni rá: a premier helyszínén már most bekerült a kereskedésekbe, így jövőre már hozzánk is megérkezik.
Az új nemzedék fejlesztésénél a gyártó nagy hangsúlyt fektetett a törésbiztonságra. Saját fejlesztésű, RISE-nak nevezett rendszere a sajtóanyag szerint kimagasló biztonságot szavatol – az első töréstesztek pedig vélhetően teljes körű választ adnak majd a kérdésre. A fejlesztők sokat dolgoztak a belső zajok csökkentésén és a futómű kényelmének fokozásán is. Ebben fontos szerepet játszik az új dízelmotor, a tökéletesített futómű, valamint a stratégiai pontokon elhelyezett hangszigetelő, hangelnyelő és rezgéscsökkentő anyagok alkalmazása.
A Single Cab, Double Cab és Club Cab kivitelekben gyártott új Triton háromféle motorral rendelhető meg. Az új 2,4 literes MIVEC turbódízel 181 lóerős teljesítményével és 430 newtonméter nyomatékával a legizmosabb alternatívát adja. Mellette érdekes módon egyelőre kínálatban marad a 2,5 literes öngyulladós is, ami 178 és 128 lóerővel, illetve 400 és 240 newtonméterrel lesz elérhető Európán kívül. A legolcsóbb opciót a 2,4-es benzines szívómotor adja, esetében 128 lóerővel és 194 newtonméterrel gazdálkodhat a vezető. Az egyes hajtásláncokhoz öt-, illetve hatfokozatú kézi váltót csatol a forgalmazó, de felár ellenében ötfokozatú automata is kapható lesz a típushoz.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!