A 3,6 méter hosszú, 1,6 méter széles és 2,4 méter hosszú városi mini kategóriájának egyik legjobb térkínálatát nyújtja majd a vásárlóknak, amit a 254 literes csomagtér is jól mutat. A motorháztető alatt a jól ismert 1,0 literes háromhengeres erőforrás kap helyet, 68 lóerővel. Az európai modellel kapcsolatban még nincsenek pontos adatok, azonban az indiai példányok 15 másodperc környékén teljesítik a 0–100-as sprintet, ami valószínűleg nem igazán fog változni. Eleinte 4,3 literes átlagfogyasztást és 99 g/km-es szén-dioxid-kibocsátást ígérnek a gyáriak Ezek az adatok a 2015 nyarán érkező Dualjet technológiával továbbfejlesztett erőforrás esetében már 3,7 literre és 84 g/km-re adódnak majd. Az opcionálisan választható robotizált váltó a frissített erőforrással együtt érkezik meg, AGS néven, és a Suzuki szerint nem lesz negatív hatással a fogyasztásra.
Az Alto helyére érkező típus minden bizonnyal hazánkban is elérhető lesz, habár előbbit már nem forgalmazzák itthon. Angliában egyébként nemcsak a legkisebb Suzukit, hanem a Splasht is nyugdíjazni fogja az újdonság, arról egyelőre nincs hír, hogy hazánkban is leállítanák a kicsivel nagyobb modell árusítását – habár árulkodó lehet, hogy a friss típus méretben éppen a kettő közé esik.
Az Európának szánt példányokat a thaiföldi Rajong városában található üzemben gyártják majd.
A Suzuki háza tájáról további érdekes információ, hogy 2013-ban világszerte 2,69 milliós eladást ért el. Európában 197 ezer példányt sikerült értékesítenie, és amióta tavaly szeptemberben bemutatta az SX4 S-Crosst, 12 százalékot nőttek az eladások. Reményeik szerint idén is képesek lesznek ugyanennyivel növelni a számokat. A vezetőség egyébként azt is megerősítette, hogy az esztergomi üzem elérte az évi 161 ezres határt, e mennyiségből ezentúl Európán kívülre is jut majd.