Ezúttal azonban mintegy 10 perces videóval kedveskednek a zuffenhauseniek, amely bemutatja, hogyan születik a világ legsebesebb négykerekűje, a 918 Spyder. Ráadásul már mind elkelt, a stílszerűen 918 darabra limitált gyártás során kigördülő példányok mindegyikét előzetesen lefoglalták. A gyártósor egészen 2015 közepéig üzemel, akkor hagyja el az üzem kapuját az utolsó autó. A hibrid szupermodell a világ leggyorsabb, rendszámmal is rendelkező utcai autója, amit a 6 perc 57 szekundum alatt megfutott Nürburgring Nordschleife köridő kiválóan igazol.
A Porsche 918 Spyder méltán nevezhető a Carrera GT szellemi örökösének, hiszen teljesítményével, gyorsaságával legalább olyan kiemelkedőnek bizonyul, mint a Paul Walker száguldó koporsója. A 918 mindösszesen 2,8 másodperc alatt futja meg a 0–100-as sprintet, míg a 200 km/h eléréséhez sem kell több neki 7,7 másodpercnél, a 300-as tempót pedig hihetetlen módon 22 szekundum alatt éri el. A száguldás egészen 345 km/h-ig tart.
Az 1,6 tonnát valamivel meghaladó hibrid szuperautó (a Weissach csomaggal 35 kg-mal könnyebben) 4,6 literes, szívó benzinmotorjának nyolc hengere 608 lóerőt állít elő, amit a két elektromotor 286 lovas teljesítménye egészít ki: az összteljesítmény 887 lóerőre adódik, míg a csúcsnyomaték 917 Nm, ám hetedik fokozatban akár 1280 Nm-es össznyomaték is repítheti a különleges sportgépet. A Porsche pedig nem tagadja a 918 utódjának érkezését, arra azonban sokat kell majd várni: a gyáriak szerint csak sok-sok év múltán jön újabb szuperautó.