Az óriási négyajtós a brutális izomautó hajtásláncát örökölte, azzal a különbséggel, hogy kézi váltó nem kérhető hozzá, így minden esetben az új nyolcfokozatú automataváltó továbbítja a brutális motor erejét a hátsó papucsokhoz. Az autó motorja teljesen megegyezik a Challenger SRT Hellcat V8-asával, vagyis ezúttal is a 6,2 literes, kompresszoros HEMI-egységet köszönthetjük a motorháztető alatt, ami 717 lóerőt és 881 Nm-t képes mozgósítani.
A gyártó már a típus bemutatásakor leszögezte, hogy a piac leggyorsabb szedánját tisztelhetjük a Dodge Charger SRT Hellcat személyében, viszont az amerikaiak szerényen körülbelül 200 mph-s, vagyis 320 km/h-s végsebességet adtak meg az autónak.
Jelentjük, a valóságban még ennél is többre elég a 717 lóerő: a gyártó nemrégiben kivitte egy tesztpályára a jószágot, ahol a Charger több futam átlagaként, a szelet kikompenzálva 330 km/h-ig (204,5 mérföld/óráig) tudott felgyorsulni, abszolút szériaállapotban – fentebb tekinthetik meg a rekordfutást bemutató gyári kisfilmet. Hogy erre mi szükség van a valóságban – főleg a 100 km/h-s sebességkorlátozású utak országában –, azt nem tudjuk, de a lényeg, hogy a Dodge most már bizonyítottan a szériagyártású négyajtósok leggyorsabbika és legerősebbike. Minderre pedig meglehetősen reális, átszámítva alig 17-18 millió forintos vételár mellett képes. A fogyasztásról persze nem illik beszélni