A cég genfi újdonsága a jelenlegi, One:1 nevű csúcsmodell erőforrását fogja állítólag örökölni, ami azt jelenti, hogy csúcsteljesítménye (legalább) 1 megawattnak felel meg, ami átszámítva 1000 kilowatt, illetve 1360 lóerő. A névválasztás különben a One:1 esetében nem véletlen, arra utal, hogy az autó minden egyes lóereje csupán egyetlen kilót cipel, amiből nem nehéz megtudni, hogy az 1360 lovas One:1 tömege épp 1360 kilogramm. A márka új modelljéről egyelőre nem sokat tudunk, azt leszámítva, hogy Regera néven debütál a genfi autószalonon, és minden bizonnyal szélvészgyors lesz.
Igazság szerint a teljesítménye sem biztos, ugyanis elképzelhető, hogy a Regera még a One:1-nél is erősebb lesz valamivel – annyi bizonyos, hogy minimum 1360 lóerő várható tőle, különben Koenigsegg úr nem emlegetné megaautó néven az új szupergépet. Néhány kósza információ szerint a Regera névnek az első három betűje az új regeneratív fékrendszerre utal, ami a friss típusban debütál a márka történelmében. A végleges információkra és az új szuperautó kinézetére március első napjaiban, Genfben biztosan fény derül.