A Cee’d GT Line verziója mindhárom karosszériaváltozathoz (öt- és háromajtós, valamint kombi) elérhető lesz, legnagyobb ismertetőjele pedig a GT verzió négyrészes ködlámpát magában foglaló lökhárítója lesz. Míg a nagy testvér kizárólag a 204 lóerős 1,6 literes turbómotorral elérhető, addig a sportosítócsomag az új háromhengeres mellett akár a 1.6 CRDi-hez is elérhető, amely most 128 lóerőről 133-ra erősödött, 285 Nm-es nyomatékcsúccsal. A lökhárítók mellett a GT Line még 17 colos kerekeket, kettős kipufogóvéget és LED-es hátsó lámpákat is tartalmaz.
Belül szürke, illetve fekete-fehér színekkel találkozhatunk, miközben a kárpitokat szürke kontrasztvarrás dobja fel. A kötelező GT logók mellett sportosabb kormánykerék, alumíniumpedálok és zongoralakk betétek jutalmazzák a csomagra szavazókat.
Az új fejlesztésű kis turbómotor az 1,4 és az 1,6 literes szívó erőforrás közé ékelődik be. Ennek megfelelően teljesítménye 120 lóerő, legnagyobb nyomatéka – 172 Nm – viszont még az egyhatosét (164 Nm) is lepipálja. A menetdinamikai, valamint a fogyasztási adatok véglegesítése még folyamatban van, de annyit már most is tudni lehet, hogy az 1,6 literes, közvetlen befecskendezéses erőforrásnál takarékosabb lesz a kis turbómotor, illetve szériában kap start-stop rendszert. Ennek megfelelően 5 liter alatti vegyes gyári étvágyat jósolunk neki, közel 190 km/h-s végsebességgel és 10,5-11 másodperces 0–100-as sprinttel.
Az erősebbé váló 1,6 literes dízelmotorhoz lesz kezdetben elérhető a márka új fejlesztésű, hétfokozatú dupla kuplongos váltója. A hagyományos elvű, hatgangos bolygóművest leváltó egység hatékonyabb működést ígér, amelynek megvalósítása nem lesz nehéz: a korábbi megoldás 1,4 literrel toldotta meg a gyári étvágyat. Az újdonságok a március eleji genfi autószalonon mutatkoznak be, ahonnan első kézből tudósítunk róluk, illetve várhatóan végleges adatokkal és információkkal is szolgálunk.