A padlólemez változatlanul kerül át a jelenlegi szériából, a formatervet pedig a tavaly Frankfurtban leleplezett Tristar koncepció ihlette. Az átdolgozott – de a kockaformákat természetesen megtartó – külső dizájnhoz friss belső tartozik, s természetesen a sorozat megkapja a Volkswagen legfrissebb multimédiás-navigációs rendszereit és extráit.
A motorkínálatról egyelőre hallgatnak a gyáriak, valószínűsíthető, hogy a hajtásláncok a Passatból érkeznek. A paletta gerincét minden bizonnyal a 2.0 TDI négyhengeres dízelmotorok alkotják egy és két turbófeltöltővel – elképzelhető, hogy a legizmosabb Transporter a Passat 240 lóerős, 500 newtonméteres szívét kapja. Az alapesetben elsőkerék-hajtású Transporter felár ellenében 4motion összkerékhajtással is rendelhető lesz, a hatfokozatú kézi váltót pedig hétfokozatú dsg-re cserélhetik drága pénzért a vásárlók.
A kereskedésekbe még a nyár folyamán megérkező T6-ról április 15-én minden kiderül.