Az energiaválság következtében megugró energia- és nyersanyagköltségek ellenére a Central Médiacsoport 13,6 milliárd forintos nettó árbevételt ért el (ebből közel egymilliárd az exportértékesítésből származik, hiszen Varga Zoltán Lengyelországban is terjeszkedik), amely
több mint 300 millió forinttal haladta meg a 2021. évi eredményt és a cégadatbázis szerint az elmúlt öt év legnagyobb bevételének számít.
A cég adózott eredménye, nyeresége is nagymértékben, 1,8 milliárd forintról 2,7 milliárd forintra nőtt, ami közel 50 százalékos növekedés.
A társaság az adózott eredmény terhére 2,544 milliárd forint osztalék kifizetése mellett döntött. A Varga Zoltán érdekeltségébe tartozó könyvkiadók (Central Könyvek, Animus Kiadó, Lampion Könyvek) is jól teljesítettek, és az elmúlt évben egymilliárd forint feletti árbevételt értek el. A pár éve vásárolt Dabasi Nyomda Zrt. forgalma hárommilliárd forint felett alakult. A Central Médiacsoporthoz tartozik többek között a Nők Lapja, a National Geographic, az nlc, a Marie Claire, a Nosalty, a Vezess, a Gyerekszoba, a Startlap és a Házi Patika is.
Varga Zoltánt 2022-ben hűtlen kezeléssel és költségvetési csalással gyanúsították meg,
az adóhatóság szerint a korábban Vargához köthető, lényegében uniós pénzből megalapított Nógrádi Vegyipari Zrt. részvényeinek eladása során kár érhette az Európai Unió költségvetését.
Varga Zoltán továbbá tagja a Budapest Global szakmai szervezetnek, amely éppen Karácsony Gergely miniszterelnök-jelöltsége idején állt ki vele közösen 2021 őszén.