Az akcióhoz azóta többen is csatlakoztak a világ mindkét végén, így nem csak a rendszeres főzés folytatódhat, hanem külön húsvéti csomagokat is összeállítanak az adományokból.
„A csomagba fogyasztásra kész, főtt, szeletelt sonkát, keménytojást és tormakrémet készítünk Gléda-stílusban, a tarjáni Szilvi Zöldség pedig újhagymát és friss retket tesz bele. A foszlós kalácsot Szabi a Péktől szerettük volna rendelni, de ő sem fogadott el pénzt, inkább 100 kalácsot süt az ajándékokhoz. A gyermelyi székhelyű Kreatív Ajándék pedig saját kézzel elkészíthető, kifesthető fa-figurákat és játékokat rejt a csomagba, hogy maradandó ajándékot is hozzon a nyuszi” – sorolja Kerekes Sándor, a Gléda Vendéglő séf-tulajdonosa.
Az ANZIL Hungarian Restaurant adománygyűjtő akciójához Új-Zélandon már csatlakozott az Aucklandi Magyar Klub és a magyar ízeket készítő Szilvia’s Little Kitchen, így az anyaotthon lakói egy hónapig még biztosan élvezhetik a világot átívelő gondoskodást, hiszen „aki szeret, az etet!”
Az eredeti cikket IDE KATTINTVA olvashatják.
(A borítókép illusztráció. Fotó: MTI/Máthé Zoltán)
Elmozdult a minőségi sonka felé a kereslet, áremelkedés még nincs
Egyelőre nem befolyásolja a húsvéti sonka árát az előállítási költségek jelentős emelkedése, a kereslet ráadásul a minőségi, hosszan érlelt termékek irányába mozdult el. A tapasztalatok azt mutatják, hogy a kiskereskedelmi láncok és a fogyasztók előrendelései nem tükrözik a járvány okozta válságot. A kereskedelmi láncok a 2020-ashoz képest kilenc százalékkal több sonkát rendeltek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.