Így támogatja a súlyosan betegeket a miniszterelnök

Elfogadta és teljesítette a jeges vizes kihívást a miniszterelnök.

kn
2014. 08. 23. 21:01
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A nyári szabadságát töltő Matteo Renzi a Forte dei Marmiban hajtotta végre a kihívást, és egyúttal – ahogyan azt a szabályok megkövetelik – jelölt három embert, hogy cselekedjen ugyanígy, vagy adományozzon a betegség elleni harcra.

A fiatal olasz miniszterelnök Roberto Baggio egykori kiváló labdarúgót, egy ASL-betegeket kezelő orvos barátját és az olasz lapok, folyóiratok és tévészerkesztőségek vezetőit hívta ki.

A megmérettetést eddig olyan hírességek teljesítették, mint Mark Zuckerberg, a Facebook, Bill Gates, a Microsoft alapítója, valamint Shakira, Britney Spears, Katy Perry, Eva Longoria, Gisele Bündchen, Justin Bieber, Selena Gomez, Will Smith, Jon Bon Jovi, Jennifer Lopez vagy épp Ricky Martin. A sportolók közül pedig vállalkozott rá mások mellett a labdarúgó Lionel Messi, Cristiano Ronaldo, Neymar, Juan Mata, Mario Balotelli, Luis Suarez, José Mourinho edző, valamint a kosárlabdázó Lebron James és Michael Jordan.

Akit ismerősei kijelölnek a kihívásra, annak 24 órán belül jéghideg vízzel kell leöntenie magát vagy jeges vízben kell megmártóznia, mindezt pedig videofelvétellel kell bizonyítania. Ellenkező esetben egy legalább 100 dolláros csekket kell kiállítaniuk a betegség gyógyításának támogatására.

Az akció hozzá kíván járulni a harchoz a degeneratív idegrendszeri elváltozás ellen, amelynek betegei átlagosan 2-5 évvel élik csak túl a diagnózist. Ezzel a kórral küzd például Stephen Hawking angol elméleti fizikus.

Az akció keretében eddig több tíz millió dollárt sikerült összegyűjteni.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.