Undorodtak az emberek a kapucsínóízű burgonyasziromtól

Meneko Spigner McBeth élete egy nemzetközi csipszreceptverseny győzteseként változott meg.

tt
2014. 10. 27. 4:18
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az verseny döntőjébe jutott új ízesítésű termékek július végén kerültek a boltok polcaira az Egyesült Államokban, az emberek pedig közösségi oldalakon szavazhattak kedvencükre. A tavalyi verseny győztese a sajtos-fokhagymás kenyér ízét idéző szirom volt, amely még mindig kapható az országban.

A vaszabi-gyömbér ízű burgonyaszirom egy New Jersey-i ápoló, Meneko Spigner McBeth ötlete volt. A nő egymillió dollárt vagy az eladott termékek utáni egyéves bevétel bizonyos százalékát fogja kapni attól függően, melyik összeg magasabb.

Ram Krishnan, a cég marketingfőnöke szerint a verseny megmutatta, hogy az amerikaiak több nemzetiségi ízre vágynak. A döntő egyik vesztese a kapucsínóízű burgonyaszirom lett. A terméket a világhálón szavazók sok esetben undorítónak és émelyítőnek találták. Krishnan szerint azonban komoly eredmény, hogy az íz bekerült a négyes döntőbe.

A verseny eredetileg az Egyesült Királyságból indult, majd tizennégy másik országban is megrendezték, mielőtt tavaly elérte az Egyesült Államokat. Szaúd-Arábiában a pizzát, Egyiptomban a garnélarákot, Új-Zélandon a tradicionális vasárnapi sültet, Szerbiában pedig az ecetes uborkát idéző burgonyaszirom volt a legnépszerűbb.

A marketingfelelős nem részletezte, hogy a cég mekkora bevételre tett szert a versenynek köszönhetően, azonban a gyártó cég harmadik negyedévi adatai szerint a társaság háromszázalékos bevétel-növekedést produkált Észak-Amerikában.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.