Árazási baki miatt szívhatja fogát a H&M

Annyiért kell kiszállítania a megrendelt árut, amennyiért meghirdette webshopján.

MNO
2016. 08. 23. 8:20
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A FEOSZ a sajtóból értesült a hírről, miszerint a H&M rövid ideig rendkívül olcsón, 90-190 Ft-os áron hirdette termékeit honlapján, és a vásárlók kapva kaptak az alkalmon. A közösségi oldalakon több bejegyzés szólt arról, hogy volt, akinek az árut ki is szállították, de volt olyan, akinek ki sem szállították, és a korábban visszaigazolt megrendelése törléséről kapott csak értesítést. Cserébe 15 százalékos kedvezményt ígért a cég a következő vásárlásnál.

Ám a szövetség szerint a H&M ezt nem teheti meg, vagyis a vállalkozásnak teljesítenie kell azokat az ügyleteket, amelyekben már ténylegesen visszaigazolta a termékeket az eredeti áron. Ahogy a ruházati cég írásos tájékoztatása is megerősíti, a véglegesített rendelés esetén a „csomag után fizetendő összeget, a visszaigazoló e-mailben feltüntetett végösszeg alapján kell kiegyenlíteni”.

A FEOSZ ezért felhívja a H&M figyelmét, hogy ennek megfelelően járjon el.

„Az elektronikus kereskedők kötelezettségeit nem csak jogszabály határozza meg. Pontosan az a lényege az online vásárlásnak, hogy ha a fogyasztó megbízik az interneten hirdető vállalkozásban, és leadja megrendelését, a cég pedig írásban visszaigazolja azt, akkor ennek eleget is kell tennie. Ha ez pedig nem így történik, akkor az a fogyasztók digitális kereskedelembe és persze a cégbe vetett bizalmát ássa alá” – közölte a szövetség.

A H&M a hétvégén azt közölte, hogy az érintett rendelésekkel kapcsolatos problémát egy nem megfelelő árakat feltüntető fájl okozta a rendszerükben. A hibát azóta kiküszöbölték.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.