Kampányt indított a Magyar Turisztikai Ügynökség a budapesti turizmus népszerűsítésére, amelyen belül különleges perspektívából mutatják meg a fővárost. A városlátogatás élményéről ugyanis ezen a nyáron sem kell lemondania senkinek, Budapest a magyaroknak is mindig tud újat mutatni, tele van felfedezésre váró élménnyel, legyen szó kulturális pezsgésről, fürdőélményekről, nagykörúti kávézásról vagy Duna-parti sétáról, múzeumi vagy építészeti programról. Nehéz olyan várost találni a világban, ahol ennyire könnyű séta közben világörökségi helyszínekre bukkanni, és ahol történelmi miliőben üzemelnek a gyógyfürdők. Most mindez zsúfoltság nélkül, a megszokottnál jóval kényelmesebben és nyugodtabb körülmények között átélhető – fogalmaznak a kampányban. Kiemelve, hogy a budapesti lehetőségek miatt is érdemes útra kelnie a családoknak.
Az ügynökség idén nyáron arra helyezi a fő hangsúlyt, hogy a járvány alatti bezártság után újra együtt, itthon szabadon utazhatunk, és biztonságos körülmények között lehet részünk csodás hazai élményekben. Magyarország belföldi turizmusának újraindítása érdekében június 1-je óta arra ösztönzik a magyar családokat, hogy aki teheti, induljon útnak és fedezze fel ismét hazánk kincseit, ismerje meg a vidéki tájakat.
Fontos, hogy azok a magyar családok, baráti társaságok és egyedül utazók is felfedezzék a magyar fővárost, akik egyébként csak rövid időre keresnék fel, így nem lenne lehetőségük megismerni a sokszínű kínálatot – jegyzi meg az ügynökség.