Kampányt indított a Magyar Turisztikai Ügynökség a budapesti turizmus népszerűsítésére, melynek részeként különleges perspektívából mutatják meg a fővárost. A városlátogatás élményéről ugyanis ezen a nyáron sem kell lemondania senkinek, Budapest a magyaroknak is mindig tud újat mutatni, tele van felfedezésre váró élménnyel, legyen szó kulturális pezsgésről, fürdőélményekről, nagykörúti kávézásról, Duna-parti sétáról, múzeumi vagy építészeti programról. Nehéz olyan várost találni a világban, ahol ennyire könnyű séta közben világörökségi helyszínekre bukkanni, és ahol történelmi miliőben üzemelnek a gyógyfürdők. Most mindez zsúfoltság nélkül, a megszokottnál jóval kényelmesebben átélhető – fogalmaznak a kampányban. Kiemelte, hogy a budapesti lehetőségek miatt is érdemes útra kelni a családoknak.
Az ügynökség idén nyáron arra helyezi a fő hangsúlyt, hogy a járvány idején való bezártság után újra együtt, itthon, szabadon utazhatunk, biztonságos körülmények között. Magyarország belföldi turizmusának újraindítása érdekében június 1-je óta arra ösztönzi a magyar családokat, hogy aki teheti, fedezze fel hazánk kincseit, ismerje meg a vidéki tájakat. Fontos, hogy azok a magyar családok, baráti társaságok és egyedül utazók is felfedezzék a magyar fővárost, akik egyébként csak rövid időre keresnék fel, így nem lenne lehetőségük megismerni a sokszínű kínálatot, jegyzi meg az ügynökség.