Kampányt indított a Magyar Turisztikai Ügynökség a budapesti turizmus népszerűsítésére, melynek részeként különleges perspektívából mutatják meg a fővárost. A városlátogatás élményéről ugyanis ezen a nyáron sem kell lemondania senkinek, Budapest a magyaroknak is mindig tud újat mutatni, tele van felfedezésre váró élménnyel, legyen szó kulturális pezsgésről, fürdőélményekről, nagykörúti kávézásról, Duna-parti sétáról, múzeumi vagy építészeti programról. Nehéz olyan várost találni a világban, ahol ennyire könnyű séta közben világörökségi helyszínekre bukkanni, és ahol történelmi miliőben üzemelnek a gyógyfürdők. Most mindez zsúfoltság nélkül, a megszokottnál jóval kényelmesebben átélhető – fogalmaznak a kampányban. Kiemelte, hogy a budapesti lehetőségek miatt is érdemes útra kelni a családoknak.
Költségvetés: fenntartható az adósságfinanszírozás
A közvetlenül a lakosságnak értékesített állampapírok növelik a belföldi befektetői bázist.